خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

۲۳ دانش‌آموز شهید حادثه تروریستی کلاس درس حاج قاسم را تشکیل دادند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۷۸۳

وزیر آموزش و پرورش در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ۲۳ دانش آموز شهید حادثه تروریستی ۱۳ دی ۱۴۰۲ کرمان، کلاس درس حاج قاسم را تشکیل دادند و نماد نسل آرمانی شدند.

به گزارش ایلنا، رضامراد صحرایی گفت: امسال برای سالگرد شهید سلیمانی ۷۳۰ مراسم در کشور با حضور دانش آموزان برگزار شد که قله این مراسم در کرمان و با حضور حدود ۶ هزار دانش آموز دختر در سالن ورزشی تلاش بود که مراسمی باشکوه، گفتمان ساز و جریان ساز شد. 

وی افزود: معلمی که در حادثه تروریستی کرمان از دست دادیم دست نوشته‌هایی دارد با نام آرزوی شهادت و از پیروان راستین مکتب شهید سلیمانی بوده است. 

وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: ۲۳ دانش آموز شهید امسال کرمان شیفته منش و روش حاج قاسم بودند و همه باید بدانند که داعش به معنی آمریکا و اسراییل است. 

صحرایی گفت: اتحاد در برابر دشمن مهمترین درس حاج قاسم به ماست و اینکه کوچکترین اختلافی بین ما، مایه انحرافمان از اصل نظام و آرمان‌های انقلاب می‌شود. 

وی بیان کرد: تا روز چهلم شهادت این دانش آموزان، استان به استان مراسم مختلفی برگزار می‌شود، خون این عزیزان درخت اسلام و انقلاب را آبیاری کرد. 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آمو​​​​​زش و پرورش، وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه راهبرد ما «مدرسه قوی ایران قوی» است، گفت: سرود «همه با هم، یک صدا ایران» ظرف مدت یک ماه در همه مدارس کشور طنین‌انداز شد، بعد سرود «نسل آرمانی» برای ۱۳ آبان و بعد از آن هم سرود «فرزندان حاج قاسم» برای چهارمین سالگرد شهادت سردار اجرا شد. 

صحرایی با بیان اینکه آموزش و پرورش مطلوب ضامن آینده مطلوب است، تصریح کرد: دانش آموزان ما زمینه مناسبی برای الگوپذیری دارند پس باید الگوی مناسبی به آنان معرفی شود. 

وی با اشاره به اینکه کرمانی‌ها نشان داده‌اند که به تنهایی یک ایران کوچک دارند، خاطرنشان کرد: کلاس درس حاج قاسم زمینه تربیت نسل آرمانی ماست و راه شهادت هم بسته نیست، سبک حاج قاسم سبک عشق است وی عاشق صلح بود و بین مردمی ممیزی نداشت، ۱۳ دی ۱۴۰۲ همه کشور سراسر کرمان بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز