خبرگزاری کار ایران

مخبر: امیدواریم با تلاش مجدانه کادر درمان آمار دیگری به جمع شهدای این حادثه اضافه نشود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۳۷

معاون اول رئیس‌جمهور با حضور در بیمارستان شهید باهنر از مجروحان حادثه تروریستی کرمان عیادت کرد.

به گزارش ایلنا، در این بازدید که وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز حضور داشت،  مخبر بر بالین چند تن از مجروحان این حادثه حاضر شد و با آنها و خانواده هایشان گفتگو کرد.

همچنین در این بیمارستان که بخش زیادی از مجروحان حادثه در آن بستری هستند، رئیس بیمارستان وضعیت رسیدگی به مجروحان را تشریح و عنوان کرد اغلب عمل های ضروری صورت گرفته و هم اکنون مجروح بدحال و اورژانسی وجود ندارد.

مخبر پس از این بازدید از بخش های مختلف و عیادت از حادثه دیدگان، در گفتگو با خبرنگاران ضمن آرزوی سلامتی برای همه افراد بستری، وضعیت رسیدگی به آنها را مطلوب توصیف کرد و با توجه به رفع سریع مشکلات اولیه از جمله کمبود خون و کادر جراحی اظهار امیدواری کرد به یاری خداوند، عنایت ائمه اطهار و تلاش مجدانه کادر درمان آمار دیگری به جمع شهدای این حادثه اضافه نشود.

مخبر از تیم های پزشکی و پرستاری صمیمانه قدردانی کرد و افزود: کادر پزشکی و همه مسئولان در همه سطوح در حال تلاش هستند تا مجروحان این حادثه به بهترین نحو تحت مراقبت قرار گیرند و سلامتی خود را بازیابند.

وی این حادثه تروریستی را نشانه حقارت دشمنان خصوصا رژیم صهیونیستی در رویارویی مستقیم در جبهه جنگ عنوان کرد و اظهار داشت: دشمنی صهیونیست ها با ملت ایران است چرا که آنها همیشه از مردم ایران و فلسطین ضربه های سختی خورده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز