خبرگزاری کار ایران

پورخاقان در مراسم تکریم و معارفه رئیس مجتمع قضایی غرب استان تهران:

در طول ۲۵ سال گذشته شاهد کمترین وقوع جرم در بین نیرو‌های مسلح هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۵۶۷

مراسم تکریم و معارفه رئیس مجتمع قضایی غرب استان تهران با حضور رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در مراسم مراسم تکریم و معارفه رئیس مجتمع قضایی غرب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت و تسلیت وفات حضرت ام‌البنین (س) اظهار کرد: بار دیگر جنایات صهیونیست‌ها در زینبیه دمشق موجب شهادت سردار دیگری از ایران شد.

وی افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، صهیونیست‌ها هرکجا اراده کردند سرزمین‌های زیادی از جهان اسلام را غصب کردند، اما انقلاب اسلامی ایران با رای مردم شکل گرفت و با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا ادامه یافت و این نظام مقدس ماندگار شد و به بار نشست و فتنه‌های بسیاری را پشت سر گذاشته است.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: بصیرت مثال زدنی ملت ایران و دیدگاه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در ماورای مرز‌ها به بار نشسته است و جمهوری اسلامی ایران پایگاهی برای انتقال ارزش‌ها و شکست‌های دشمن شده است.

حجت‌الاسلام پورخاقان در ادامه با اشاره به با شکل گیری حزب الله و پیروزی جبهه مقاومت افزود: مردم غزه طی ۸۰ روز مقاومت، موجب شکست اسراییلی‌ها شده اند و این ملت بیدار دستاورد‌های بسیاری از جمله ۲۰ هزار شهید داشته و آثار شکست در چهره سران آمریکایی نمود دارد.

وی ضمن محکوم کردن صهیونیست‌ها در حرکت مضبوحانه روز گذشته و شهادت دیپلمات نظامی کشور سید رضی موسوی افزود: صهیونیست‌ها بدانند که دیگر دوران بزن در رو گذشته و خون پاک فرماندهان نظامی و انتظامی بر زمین نخواهد ماند و خبر‌های فتح و پیروزی در راه است.

این مقام قضایی گفت: مردم یمن حاضر شدند نان خود را با مردم غزه تقسیم کنند و این روحیه از گرو‌های مقاومت ستودنی و درس آموز است.

حجت‌الاسلام پورخاقان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سازمان قضایی نیرو‌های مسلح برای حفظ از نیرو‌های مسلح و پیشگیری از وقوع جرم ایجاد شده و افتخار می‌کنیم در طول ۲۵ سال گذشته شاهد کمترین وقوع جرم در بین نیرو‌های مسلح هستیم و این آمار در جهان هم قابل توجه است.

وی افزود: طی ۸ سالی که مجتمع قضایی به مرکزیت شهریار راه اندازی شد، آمار پرونده‌ها و جرایم حدود ۵۵ درصد کاهش یافت و زحمات و حمایت‌ها دستگاه‌های قضایی، ائمه جمعه، فرمانداران و دست اندرکاران قابل تشکر است.

وی در انتهای سخنان خود گفت: همفکری، رقابت و پیشبرد امور در نیرو‌های مسلح با اقتدار ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز