خبرگزاری کار ایران

سلامی:

دشمن عامل قدرتمندتر شدن ملت ما شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۹۸۸

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه مقاومت و استقامت بود، تاکید کرد: اهالی غزه فرمول شکست اسراییل را تمرین و تجربه کرده و هر روز دامنه کار قوی‌تر می‌شود.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی امروز در نشست هماهنگی برپایی اردوهای راهیان نور و راهیان پیشرفت، که با حضور استانداران سراسر کشور و فرماندهان نواحی سپاه در اردوگاه میثاق آبادان برگزار شد، اظهار داشت: ما در جستجوی ساخت ایران اسلامی قوی هستیم و باور داریم این امر محقق شده است، اما به دنبال پیشرفت‌های بیشتر و همه جانبه هستیم. رشد یافتگی، مقتدر، توانا، مطهر، معنوی، پیشرفته و مدرن، متمدن، سربلند، مستقل، امیدوار، غنی و مقاوم از صفات ایران اسلامی قوی است که به یاری پروردگار بیش از پیش در ایران ظهور پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه «هر ملتی بر اساس عناصری دارای یک شخصیت می‌شود»، گفت: رهبر انقلاب اسلامی منشا اقتدار و آرمان بوده و هست. این قدرت که در ذهن امام جوشید و در قلب جوانان نشانه رفت توانست ایران را در مقابل یک جهان پیروز کند بعد از امام هم ما به رهبری رهبر معظم انقلاب توانستیم تهدیدات جهانی گسترده و موثرتر از جنگ تحمیلی مثل تحریم جهانی و تهاجم فرهنگی را شکست دهیم.

وی با بیان اینکه «هر کشور و ملتی از شخصیت‌هایش وام می‌گیرد» تاکید کرد: رهبران با حکمت، دانش، بینش، معرفت و بندگی ملتی سرافراز و سربلند می‌سازند.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر ضرورت معرفی افتخارات نظام اسلامی در راهیان نور و راهیان پیشرفت گفت: اگر دفاع مقدس نبود روح مقاومت و پیشرفت در جامعه ما رشد نمی‌کرد دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه مقاومت است. اگر ضعیف باشیم استکبار بر ما هجوم خواهد آورد، در واقع ما ایستادگی و مقاومت را از دفاع مقدس آموختیم.دفاع مقدس حادثه‌ای نبود که در یک گوشه از زمان متوقف شود همانطور که در عاشورا نیز شاهد این موضوع بوده ایم، رویدادی که امروز جلوه کامل آن را در یمن، لبنان، سوریه و فلسطین به زیباترین شکل می‌بینیم، امروز غزه شکوه یک عظمت دردناک است.

وی با اشاره به این‌که «دشمن عامل قدرتمندتر شدن ملت ما شده است» افزود: عملکرد و نوع نگاه به دشمن تعیین کننده رفعت یک ملت یا حقارت او است.

وی با بیان اینکه «مقاومت فلسطین در آغاز راه است» افزود: در حال حاضر اهالی غزه فرمول شکست اسراییل را تمرین و تجربه کرده و هر روز دامنه کار قوی‌تر می‌شود.اسراییل با سرعت و شتاب در حال نزول قدرت است و نمی‌تواند با یک ارتش خسته، فرسوده، ناامید و ناتوان باریکه غزه را اداره کند و به زودی کم خواهد آورد. مقامات رژیم صهیونیستی فاقد تعادل راهبردی ذهنی هستند، زیرا جنگ فقط اجرای آتش نیست و مردم غزه سرشار از ایمان هستند همانگونه که یک کودک با مقاومتش در این باریکه به راحتی اسراییل را تحقیر می‌کند.

سلامی با تاکید بر این‌که «جوانان ما باید هوشیار باشند، یک لحظه غفلت سبب نفوذ دشمن می‌شود» گفت: عنصر دیگری که به تکوین یک ملت کمک می‌کند، تفکر در رویدادها و وقایع تاریخی است. راهیان نور نیز یکی از این عناصر است چه راهیان نور، چه راهیان پیشرفت، چه راهیان مکتب همه نقطه مرکزی استقامت ما است تفریح و تفنن نیست آشنایی با یک عظمت ناشناخته، بی انتها و گنجینه ارزشمند مقاومت است که یک ملت مقاوم را ایستاده نگه داشته است.

وی ایمنی، بهداشت، اسکان، تغذیه، روایتگری صحیح، گفتمان معنوی، ابتکار عمل و فناوری را از اولویت‌های برگزاری اردوهای راهیان نور برشمرد و خاطرنشان کرد: با تمام توان پذیرای جوانان هستیم و تا آخرین نفس برای سربلندی آنان تلاش خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز