خبرگزاری کار ایران

سردار سلامی:

غزه تسلیم نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۳۱۰۶

فرمانده سپاه با بیان اینکه اسرائیل محکوم به شکست است، تاکید کر: هرچه آنها بمباران می‌کنند، غزه می‌ماند، زیرا کودکان غزه تسلیم نمی‌شود و می‌گویند اینجا سرزمین ما و هویت ماست.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی طی سخنانی در گردهمایی ذاکران و مداحان سراسر کشور که در سالن ۵ آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به نبرد طوفان الاقصی و شکست‌های رژیم صهیونیستی از گروههای مقاومت فلسطین، اظهار داشت: امروز شاهد صحنه واضحی از تقابل حق و باطل هستیم. لشکر کفر تمام توان سیاسی و زور خود را به میدان آورده و در یک سرزمین کوچک تلاش می‌کند، تا کفر را بر اسلام پیروزی دهد.

وی ادامه داد: آنها نمی‌خواهند در تاریخ ثبت شود که گروهی کم سلاح و محاصره شده در یک باریکه تمام قدرت کفر را شکست داد. این واقعیت است که همه کفر با تمام استعداد ممکن به میدان آمده است، در غزه همه آمدند و این نمایه‌ای از عاشوراست. مستکبران تمام قدرت خود را در اسارت مؤمنان می‌بینند.

سلامی گفت: مستکبران در هر نقطه جهان اسلام یک خنجری بر پیکر اسلام فروبردند. در شرق اسلام رژیم صهیونیستی را ایجاد کردند، در جای دیگر جمعی تکفیری را ایجاد کردند. آنها بنا دارند نشان دهند که بدون تکیه به کشورهای غربی نمی‌توان آرام زندگی کرد.

فرمانده سپاه با بیان اینکه بیشتر جنگ‌های نیم قرن اخیر در کشورهای اسلامی بوده است، گفت: در شهرهای مختلف سوریه، عراق، یمن، فلسطین و … این سیاست غرب موجب دفن یادگارهای تمدن اسلامی زیر خاک‌ها شده است.

وی خاطرنشان کرد: صهیونسیت‌ها که عصاره مکر و زور دشمن هستند تا سه هفته پیش تصور می‌کردند که نا امنی و ترس، آن سوی دیوارها معنا دارد و متعلق به فلسطین است. تصور می‌کردند چون آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه حامی آن‌هاست، کسی نمی‌تواند به آن‌ها دست یابد. این تصور مقامات آنها و ساکنان سرزمین‌های اشغالی بود. تصور می‌کردند یک دستگاه امنیتی پیچیده دارند و همه چیز در کنترل آنهاست و هیچ حرکتی از چشمانشان مخفی نیست. تصور می‌کردند ارتش قدرتمندی دارند و با این تصورات آرام می‌خوابیدند.

سلامی گفت: در هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تمام این تصورات فروریخت. آنها تا به امروز توانستند این تصور را ایجاد کنند که امکان انتقال ناامنی به داخل اراضی اشغالی وجد ندارد اما بزرگ‌ترین شکست برای آنان رقم خورد.

فرمانده سپاه افزود: فلسطین اشغالی که نا به حق اسرائیل خوانده می‌شود، از مهاجرت‌ها شکل گرفته است، زیرا ماهیت و هویت اسرائیلی وجود ندارد.

وی به بمباران شهید نوار غزه اشاره کرد و گفت: هرچه آنها بمباران می‌کنند، غزه می‌ماند، زیرا کودکان غزه تسلیم نمی‌شود و می‌گویند اینجا سرزمین ما و هویت ماست و این فرق می‌کند با افرادی که برای ثروت و مال اندوزی به آن سرزمین آمدند. ترس از مرگ میان صهیونیست‌ها عمومیت دارد و جاری است.

سلامی با تشریح غیرقابل ترمیم بودن این شکست که رهبر انقلاب فرمودند تصریح کرد: اسرائیلی‌ها دیگر نمی‌توانند به دستگاه امنیتی خود، ارتش و حتی آمریکا اعتماد کنند که همیشه دیر می‌رسد. این بار شانس آوردند، اما ممکن است که مرتبه بعدی این مهم رقم نخورد، برای همین بمباران می‌کند و زنان و کودکان را می‌کشد. این در هیچ ادبیات و منطقی پیروزی نیست بلکه اوج شکست است.

فرمانده سپاه گفت: آنها تانک‌های بسیاری را پشت مرزهای غزه گذاشتند، اما قدمی پیش نمی‌گذارند، زیرا جنگ با اسلحه پیش نمی‌رود و نیاز به مردان با ایمان و با قلب‌های مطمئن نیاز دارد نه دل‌های مضطرب و قلب‌های پریشان. هیچ راهی وجود ندارد که کفار بر مسلمانان غلبه یابند. این‌ها محکوم به شکست هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز