خبرگزاری کار ایران

به ریاست مخبر برگزار شد؛

جلسه بررسی و جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس‌جمهور به استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۹۳۹۰

جلسه بررسی و جمع بندی موضوعات و طرح های دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان گلستان صبح امروز (سه‌شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و مصوبات دور دوم سفر به این استان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که معاون اجرایی رئیس‌جمهور، استاندار گلستان، وزرای ورزش و جوانان، علوم، تحقیقات و فناوری، فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرو و مسئولان سایر دستگاه های دولتی حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های پیشنهادی و اولویت دار استان گلستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تکمیل، تجهیز و ساخت اماکن و سالن چندهزار نفری ورزشی، تامین تجهیزات ورزشی، تکمیل خوابگاه متاهلین دانشگاه ها، ساخت و تکمیل مجتمع ها و دانشکده های دانشگاهی و آموزشی و آزمایشگاهی، تهیه و اجرای طرح‌های هادی روستایی و ایمن سازی روستاهای در معرض خطر، تکمیل و تجهیز پروژه های مراکز فرهنگی و کتابخانه ها، تکمیل بیمارستان ها و طرح های بهداشتی، ساخت مدارس کودکان استثنایی و اوتیسم از جمله طرح های مصوب در خصوص استان گلستان بود.

از سایر تصمیمات این جلسه می توان به مقاوم سازی کلاس های درس، نوسازی تجهیزات هنرستان ها، آبرسانی روستاها و مناطق محروم، تکمیل تاسیسات فاضلاب، خطوط انتقال برق، طرح های حمایتی کمیته امداد، طرح های محیط زیستی، طرح های حوزه  انرژی و پتروشیمی، نوسازی صنایع، تامین نیازهای انرژی شهرک های صنعتی استان اشاره کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز