خبرگزاری کار ایران

وزیر کار؛

چهار هزار و ۳۰۰ نفر با آزمون استخدامی ویژه معلولان جذب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۸۲۷

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰ هزار فرصت شغلی برای معلولان ایجاد شد و در سال جاری نیز برای نخستین بار از طریق آزمون استخدامی ۴ هزار و ۳۰۰ نفر جذب می‌شوند.

به گزارش ایلنا، سید صولت مرتضوی در هشتمین نشست شورای مشارکت‌های مردمی با سازمان بهزیستی کشور که با حضور جمعی از مدیران نهادهای اجرایی، نمایندگان تشکل‌ها و خیرین کشور برگزار شد، اظهار کرد: در حوزه مسکن، اشتغال و معیشت خانواده‌های دارای معلول شاهد تحول ویژه است.

وی با بیان اینکه شورای مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور می‌تواند تسهیلگر و سیاست‌گذار حوزه رفاه اجتماعی در کشور باشد، مشارکت‌های مردمی را یکی از ضرورت‌های توسعه کشور دانست.

مرتضوی گفت: در سال ۱۴۰۱ حدود ۱۰۰ هزار فرصت شغلی برای معلولان ایجاد شد و در سال جاری نیز برای اولین بار از طریق آزمون استخدامی چهار هزار و ۳۰۰ نفر جذب می‌شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تقسیم کار ملی در خصوص ساخت مسکن معلولان اشاره کرد و افزود: خیرین، ورود ویژه در موضوع مسکن معلولان دارند و دولت نیز در این زمینه حمایت کننده است.

وی گفت: از محل مسئولیت اجتماعی شرکت‌های تابعه نیز مبلغی در نظر می‌گیریم تا این روند شتاب بیشتری بگیرد.

مرتضوی یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور می‌تواند در حوزه ازدواج افراد دارای معلولیت نیز تسهیلگر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز