خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه:

راهکار دو دولتی راهکار مناسبی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۵۰۰۰

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با بیان اینکه، حماس مکتبی فکری است که با بمب و موشک از بین نمی‌رود، تاکید کرد: غربی‌های مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی در دو ماه گذشته روزه سکوت گرفته‌اند و فقط اهداف پلید خود را در جنگ غزه دنبال می‌کنند.

به‬ گزارش ایلنا، رمضان شریف رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس در چهارمین جلسه فوق‌العاده ستاد مرکزی انتفاضه و روز قدس با بیان اینکه، در 60 روز گذشته افکار عمومی مردم دنیا شاهد این بودند که راهبردی که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی داشتند، راهبردی درست، دقیق، منطقی و مطابق با تدابیر حکیمانه بود، اظهار کرد: جهت‌گیری که توسط امام عظیم الشان (ره) در سیاست خارجی جمهوری اسلامی اعمال شد امروز توسط میلیون‌ها نفر آزاده در سراسر جهان دنبال می‌شود؛ امام فرمودند: «اسرائیل غده سرطانی است و تا زمانی که این غده از بین نرود شاهد جنایات هولناکی هستیم».

وی افزود: همه ما شاهد هستیم که غربی‌های مدعی حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی در دو ماه گذشته روزه سکوت گرفته‌اند و فقط اهداف پلید خود را دنبال می‌کنند، شکست طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی تاریخی و بی سابقه بود و هیچ‌گاه قابل ترمیم نیست.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس با اشاره به اینکه، صهیونیست‌ها درصدد بودند که با بمباران غزه مردم این منطقه را به زور از سرزمین مادری خود به صحرای سینا برانند و مردم کرانه باختری را نیز به اردن بفرستند، خاطرنشان کرد: این طرح صهیونیست‌ها با مقاومت مردم فلسطین با شکست مواجه شد، همچنین آزادی کسانی که در طوفان‌الاقصی به اسارت درآمدند نیز از اهداف صهیونیست‌ها بود که دیدیم با هوشمندی جریان مقاومت یک اسیر بدون اراده حماس آزاد نشد.

وی اظهارکرد: رفتار هوشمندانه و خردمندانه جریان مقاومت در تبادل اسرا و ضربات به ارتش رژیم صهیونیستی بیانگر این بود که جریان مقاومت از همه جوانب طوفان‌الاقصی را پیش بینی کرده بودند، صهیونیست‌ها نتوانستند به پشتوانه توان نظامی خود اسرای صهیونیست را آزاد کنند همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که می‌خواهد بیمارستان شفا را به عنوان مرکز فرماندهی حماس تصرف کند و حماس را نابود کند، اما با دروغ بودن این ادعا تمام دنیا پی برد که رژیم صهیونیستی تا چه میزان در حوزه اطلاعاتی ضعیف است.

شریف خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی سه شکست اطلاعاتی داشت، ابتدا در طوفان‌الاقصی با غافلگیری تمام شکست خورد و دوم در اینکه اعلام کردند بیمارستان شفا به عنوان مرکز فرماندهی حماس تتمه آبروی اطلاعاتی خود را برد و سوم اینکه صهیونیست‌ها اعلام کردند که اسرای صهیونیست در این بیمارستان هستند که این ادعا هم دروغ بود و رژیم صهیونسیتی در باتلاق فشار رسانه‌ای غرق شد، از سوی دیگر تلفات رژیم صهیونیستی به رغم تمام حمایت‌های آمریکا بی سابقه بوده است.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و روز قدس تصریح کرد: قطعا تلفات رژیم صهیونیستی در پیشروی‌اش به جنوب غزه بسیار سنگین‌تر از شمال غزه است، زیرا جریان مقاومت در جنوب غزه بسیار قدرت مانور بیشتری دارد، امروز همه دنیا شاهد هستند که حماس که یک سازمان آزادی بخش است بر یک رژیم تا بن دندان مسلح و مورد حمایت تمام قد آمریکا و اروپا پیروز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور فرانسه در تذکری به سران رژیم صهیونیستی گفت، حماس فقط یک گروه نیست افزود: حماس تمام ملت فلسطین است و در واقع حماس یک مکتب فکری است که با بمب و موشک از بین نمی‌رود.

رئیس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس تصریح کرد: ما بنیان‌گذار اصلی روز قدس هستیم و مردم ما بیش از هر مردمی در دنیا رنج و زجر ملت فلسطین را درک کرده اند، ما معتقدیم بهترین راهکار برای رفع بحران فلسطین همان نسخه شفابخشی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند و هیچ‌گاه راهکار دو دولتی به دلیل اینکه صهیونیستها نژادپرست هستند و زیاده خواهی زیادی دارند، راهکار درستی نیست.

شریف خاطرنشان کرد: صهیونیست‌ها بعد از گذشت ۵۸ روز هنوز حاضر نیستند دست از جنایت و نسل کشی بردارند، زیرا به دنبال کسب یک پیروزی در غزه هستند، اما هر قدر می گذرد همگان بر این موضوع تاکید بیشتری می کنند که حماس قابل نابودی نیست و پیروزی برای رژیم صهیونیستی قابل تصور نیست.

وی در پایان با بیان اینکه، ما نباید حمایت‌های خود را به گونه‌ای تنظیم کنیم که تصور شود شهادت مردم غزه به موضوعی روزمره و عادی برای ما تبدیل شده است، گفت: در حوزه حمایت‌های مردم ایران از ملت مظلوم فلسطین سازمان هلال احمر نیز اقدامات شایسته‌ای انجام داده است و کامیون‌های بسیار زیادی در مصر حاضر به ارسال هستند، گرچه کامیون‌هایی از گذرگاه رفح ارسال شده است، اما این میزان قطعا تامین‌کننده نیاز مردم مظلوم فلسطین نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز