خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس‌جمهور:

بسته تسهیل فرایند و رفع موانع اشتغال زاگرس‌نشینان آماده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۶۳۶

معاون اجرایی رئیس‌جمهور تاکید کرد: بسته‌ای در ارتباط با تسهیل فرایند و رفع موانع اشتغال برای شش استان زاگرس‌نشین آماده می‌شود.

به گزارش ایلنا، محسن منصوری خاطرنشان کرد: بخشی از این بسته مرتبط به حوزه‌های پولی، مالی و بانکی است از جمله اینکه پیشنهادی به شورای پول و اعتبار ارائه می شود که نرخ سود تسهیلات برای ایجاد اشتغال و در این استان‌ها قدری کاهش پیدا کند تا از این طریق انگیزه لازم برای سرمایه‌گذاران ایجاد شود.

وی ادامه داد: دولت در موضوع اشتغال زایی و رفع موانع، اهتمام و عزم جدی دارد و رئیس جمهور هم جلسات مستمری برای این موضوع برگزار کرده است آمارها نشان می‌دهد که ما در حوزه اشتغال، وضعیت بهتری نسبت به قبل داریم.

منصوری گفت: مهمترین مساله کاهش نرخ بیکاری است، با تلاش دولت نرخ بیکاری وارد کانال هفت درصد شده است و هنگامی که نرخ بیکاری به زیر ۸ درصد برسد، نشان می‌دهد دولت در این حوزه طراحی جدی انجام داده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور بیان کرد: از سوی دیگر تعهدات حوزه اشتغال دولت در سطح کلان کشور محقق شده است، ما وعده داده بودیم که سالی یک میلیون شغل ایجاد کنیم و تکلیفمان هم همین بود و در سال گذشته عددی که محقق شد بیش از این بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز