خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در نشست خبری با همتای عمانی:

توسعه عمیق جنگ کاملاً متصور است/ دیر نشده کشتار زنان و کودکان متوقف شود/ آمریکا باید تبعات رفتار ریاکارانه خود در همراهی و حمایت از اسرائیل تحمل کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۲۷۴

وزیر امور خارجه تاکید کرد: از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت منطقه از طریق مقاومت وارد یک مرحله جدیدی خواهد شد. توسعه عمیق جنگ کاملاً متصور است لذا به همه طرف‌ها هشدار داده می‌شود تا دیر نشده است کشتار زنان و کودکان را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با بدر البوسعیدی، وزیر خارجه عمان گفت: ما و همکارانم در وزارت امور خارجه در بیش از ۵۰ روز گذشته به طور شبانه‌روزی پیگیر تحولات غزه در راستای توقف جنایات رژیم اسرائیل هستیم.

وی ادامه داد: امشب فرصتی شد با برادرم البوسعیدی در خصوص موضوعات دو جانبه گفت‌وگو کنیم.

وزیر امور خارجه با بیان اینکه فردا بیستمین کمیسیون مشترک اقتصادی تهران و مسقط را به میزیانی تهران از سوی وزیر صمت را شاهد خواهیم بود، اظهار داشت: آمریکا از یک طرف در رسانه سخن از توصیه به اسرائیل از عدم کشتار زنان و غیرنظامیان می‌گوید و از طرفی از جنایات رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند. آمریکا باید تبعات رفتار ریاکارانه خود در همراهی و مشارکت وحمایت از اسرائیل را تحمل کند.

امیرعبداللهیان با بیان اینکه در روز گذشته تنها ۸۰۰ شهید زن و کودک و غیر نظامی را در غزه شاهد بودیم، تصریح کرد: از رهبران مقاومت شنیدیم که در صورت ادامه این وضعیت منطقه از طریق مقاومت وارد یک مرحله جدیدی خواهد شد. توسعه عمیق جنگ کاملاً متصور است لذا به همه طرف‌ها هشدار داده می‌شود تا دیر نشده است کشتار زنان و کودکان را متوقف کند.

وی ادامه داد: در بخشی از اسناد و لپتاپ‌هایی که پس از عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای مقاومت ضبط شده ثابت شده که اسرائیل به دنبال کوچ اجباری ساکنان کرانه باختری به اردن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز