خبرگزاری کار ایران

دبیرخانه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین:

شهادت رئیس مجلس قانونگذاری فلسطین اراده ملت فلسطین برای تحقق پیروزی را افزون‌تر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۴۱۰

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای ضمن معرفی احمد بحر رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین، شهادت وی به دست دژخیمان صهیونیستی را به خانواده وی و آحاد ملت فلسطین تبریک و تسلیت گفت.

متن بیانیه این دبیرخانه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌ اند مرده مپندار بلکه زنده‌ اند که نزد پروردگارشان روزی داده می ‌شوند

جناب آقای دکتر احمد بحر رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین که همواره همراه و در خدمت ملت و مقاومت فلسطین بود و در طول 42 روز جنگ در غزه حاضر به ترک منزل و نوار غزه نشد بر اثر بمباران منزلش توسط رژیم صهیونیستی به شرف شهادت نائل آمد.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده معزز این شهید و اهالی غزه و آحاد ملت فلسطین ایمان واثق دارد که ملت مقاوم و بزرگوار فلسطین در آستانه پیروزی نهایی و آزاد سازی سرزمین خویش از بحر تا نهر قرار گرفته است و این شهادت ها عزم و اراده ملت فلسطین را برای تحقق پیروزی استوارتر و افزون تر خواهد نمود.

درودها و سلام های خود را نثار روح این شهید بزرگ و تمامی شهدای عملیات طوفان الاقصی می نماییم و همگام و همراه با ملت فلسطین تا رسیدن به پیروزی نهایی در همه صحنه ها ثابت قدم خواهیم ماند.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین

مجلس شورای اسلامی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز