خبرگزاری کار ایران

در پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان برگزار شد؛

نمایشگاه تجهیزات دفاعی نیروی زمینی ارتش باحضور سرلشکر حسنی سعدی

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۲۳۶۱

نمایشگاه تجهیزات دفاعی نیروی زمینی ارتش با حضور سرلشکر حسنی سعدی در پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان افتتاح شد.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه تجهیزات دفاعی نیروی زمینی ارتش پس از برگزاری رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نزاجا با حضور سرلشکر حسین حسنی سعدی جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در پایگاه چهارم هوانیروز اصفهان افتتاح شد.

جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) در بازدید از این نمایشگاه در جریان تغییرات نوین سازمان رزم نزاجا در حوزه‌ تجهیزات هوشمند، نقطه زن، دور زن و شبکه محور قرار گرفت.
همچنین در این نمایشگاه تجهیزات راهبردی، عملیاتی و تاکتیکی نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های بالگردی، زرهی، مکانیزه، موشکی، توپخانه، پهپاد، مهندسی، جنگ الکترونیک، جنگ نوین، سایبر، فاوا، لجستیک، ضدزره، در معرض دید جانشین فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص)، کارشناسان و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح کشورمان قرار گرفت.
 در بخشی از این نمایشگاه انواع بمب‌های هدایت شونده، گلوله‌های هوشمند، موشک‌های زمین پایه، پهپاد پایه و تجهیزات جنگالی و شبکه محور نیروی زمینی ارائه شد.
براساس این گزارش، پرتابگر موشک فتح ۳۶۰، سامانه پدافندی مجید، اتوماسیون کاتیوشا، خودروهای فوق سنگین تانک‌بر کیان، خودروی سنگین تولید ملی، انواع سامانه‌های پهپاد ارتقاء یافته موشک‌های هوا به سطح و هوا به هوای بالگردی نیز در معرض بازدید قرار گرفت.
 بخشی از تجهیزات ارائه شده در این نمایشگاه در رزمایش اقتدار ۱۴۰۲ نیروی زمینی ارتش مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز