خبرگزاری کار ایران

تشکر سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان از ایران

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۴۹۶۵

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماس تلفنی با سرپرست وزارت امور خارجه افغانستان، مراتب همدردی مردم و دولت جمهوری اسلامی ایران را در ارتباط با زلزله روز گذشته در هرات اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، حسین امیرعبداللهیان در این تماس تلفنی که شامگاه یکشنبه ۱۶ مهر صورت گرفت، ضمن ابراز همدردی و تسلیت به بازماندگان جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین زلزله، اعلام کرد: عصر امروز تیم‌های نجات، امداد و کمک‌های ضروری جمهوری اسلامی ایران وارد افغانستان شده و به مناطق زلزله‌زده رفته‌اند.

سرپرست وزارت خارجه افغانستان ضمن تشکر از وزیر خارجه کشورمان، از همدردی و همراهی مردم ایران با مردم افغانستان و ارسال تیم‌های امدادی و کمک‌های جمهوری اسلامی ایران تشکر کرد.

در ادامه، روسای دستگاه دیپلماسی ایران و افغانستان با توجه به تحولات روز گذشته در غزه و مقاومت مردم فلسطین در مقابل اشغال سرزمین خود و هتک حرمت مسجدالاقصی توسط صهیونیست‌ها، رایزنی کردند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر ضرورت اتحاد کشورهای اسلامی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و مسجدالاقصی تاکید کرد.

سرپرست وزارت خارجه افغانستان نیز ضمن تایید نظرات امیرعبداللهیان، اظهار کرد: وزارت خارجه افغانستان تحولات غزه را از نزدیک دنبال کرده و در این ارتباط یک اعلامیه پرمحتوا و محکم در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت اشغالگران صهیونیست، صادر کرده  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز