خبرگزاری کار ایران

رسیدگی رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به مشکلات کارگران کارخانه شیشه‌سازی کاوه سودا

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۸۰۱

رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه به مشکلات کارگران کارخانه شیشه‌سازی کاوه سودا و نمایندگان یک پرونده کثیرالشاکی رسیدگی کرد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان آذربایجان شرقی با حضور در گلزار شهدای گمنام شهرستان بناب و قرائت فاتحه به مقام والای شهیدان ادای احترام کرد.

وی در ادامه برنامه‌های بازدید و دیدار‌های عمومی، با حضور در جمع علما و روحانیون شهرستان بناب ضمن استماع مطالبات و خواسته‌های آن‌ها بر لزوم تقویت جایگاه حوزه‌های علمیه به عنوان پشتوانه‌های علمی و فقهی کشور و بر ضرورت استفاده از نخبگان حوزوی در امور قضا تاکید کرد.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در ادامه سفر به استان آذربایجان شرقی به شهرستان مراغه رفت و ضمن بازدید از دادگستری این شهرستان در نشستی صمیانه با قضات و کارکنان این دادگستری دیدار و گفتگو کرد.

وی در حاشیه این بازدید با نمایندگان یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی گفتگو کرد که مقرر شد نتیجه در جلسه شورای عالی قضایی مطرح شود.

همچنین در بازدید دو ساعته حجت‌الاسلام والمسلمین عبداللهی از کارخانه شیشه سازی کاوه سودا این شهرستان که در راستای احیای حقوق عامه صورت گرفت، علاوه بر بررسی موضوع انتقال پساب آن به دریاچه ارومیه با کارگران کارخانه دیدار و در خصوص نحوه حل این مشکل و مطالبات کارگران با مسئولین قضایی و مدیران این کارخانه تبادل نظر شد و مقرر شد نتیجه این گفتگو‌ها در جلسه شورای عالی قضایی مطرح شود.

بازدید از زندان شهرستان مراغه از دیگر برنامه‌های رئیس حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در این سفر یک روزه بود.

رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه علاوه بر بازدید از زندان مراغه دفتر جدید واحد فرهنگی و تربیتی و روابط عمومی زندان و پایگاه مقاومت کارمندی شهید زینالی را افتتاح و از طرح‌های اشتغال آفرینی زندان و نمایشگاه صنایع دستی تولید شده در داخل زندان بازدید کرد.

گفتنی است؛ با کمک خیرین، ستاد دیه و بنیاد مستضعفان تعداد ۱۷ زندانی از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند. با موافقت مقامات قضایی جنوب استان با مرخصی منجر به آزادی، ۲۰ زندانی دیگر نیز از این زندان آزاد و به مناسبت ایام هفته وحدت و میلاد با سعادت نبی مکرم (ص)، ۲۳۹ زندانی نیز به مرخصی تشویقی اعزام شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز