خبرگزاری کار ایران

بازدید رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران از مجتمع قضایی ارشاد

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۳۴۸۱

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در راستای بازدیدهای میدانی و مستمر، از بخش‌های مختلف مجتمع قضایی ارشاد و شعب مستقر در این مجتمع بازدید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از قوه قضاییه، ربیع الله قربانی در راستای بازدیدهای میدانی و مستمر، به‌منظور بررسی عملکرد کمی و کیفی شعب و آگاهی از مشکلات و دیدار با همکاران قضایی و اداری در مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران بزرگ از مجتمع قضایی «ارشاد» بازدید کرد و در نشستی تخصصی در جمع قضات این مجتمع حضور یافت. 

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران ضمن ارزیابی کیفیت رسیدگی‌ها، از اهم مسائل و مشکلات موجود آگاهی یافت و میزان وارده و موجودی شعب را مورد بررسی قرار داد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در این بازدید بیان کرد: آرای قضایی باید واجد اثر پیشگیرانه فرهنگی باشد و موجب ارتقاء آگاهی عمومی نسبت به موازین شرعی و قانونی شود. 

وی گفت: ترویج احکام حقوقی صحیح و عادلانه موجب می‌شود افراد جامعه آگاهانه پایبند به هنجارهای اجتماعی و ارزش‌های جامعه باشند.

قربانی در این بازدید در جمع قضات مجتمع قضایی ارشاد بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع توسط همکاران و عوامل پیرامون دستگاه قضایی از جمله ضابطین تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز