خبرگزاری کار ایران

دیدار وزیر امور خارجه با وزیر خارجه نیکاراگوئه

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۰۶۵

وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه اجلاس سران کشورهای عضو سازمان ملل با وزیر خارجه نیکاراگوئه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایلنا، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل، عصر روز  شنبه با وزیر خارجه نیکاراگوئه در محل اقامت خود دیدار و گفتگو کرد.

امیرعبداللهیان با اشاره به دیدار خیلی خوب رئیسی با دانیل اورتگا و نیز توافقات خوب انجام شده‌ میان دو کشور در خصوص همکاری‌های اقتصادی گفت، نیازمند شتاب بخشیدن به روابط هستیم. از جمله در حوزه های کشاورزی و فناوری و انرژی اسناد و توافقات خوبی داریم و می‌بایست اجرای این توافقات را با جدیت دنبال کنیم.

وزیر امور خارجه کشورمان بر ضرورت زمینه سازی برای برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور تاکید کرد.

 دنیس مونکادا وزیر خارجه نیکاراگوئه نیز گفت ما مسیر خیلی روشنی را برای روابط دوجانبه تعریف کردیم و زمینه برای همکاری و گسترش روابط فراهم است.

وی افزود ایران و نیکاراگوئه دو کشور کشاورزی هستند و می‌توانند در این زمینه همکاری های خوبی داشته باشند.

وی ادامه داد تحولات مثبتی را در روابط دو کشور در ماه‌های گذشته شاهد بودیم و پویایی خوبی در روابط داشتیم و فضای همبستگی و دوستی حاکم است و در حوزه بین المللی نیز همکاری‌های خوبی داشتیم و برای تقویت هر چه بیشتر این روند آمادگی داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز