خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره‌ عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش:

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن هویت انقلاب و دفاع مقدس هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۱۳۱

حجت‌الاسلام صالحی‌نسب گفت: دشمنان با طرح‌ریزی‌های مستمر خود همواره‌ به دنبال‌ کمرنگ کردن هویت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از بین بردن ارزش‌ها، غالب ‌نمودن ضد ارزش‌ها و هویت‌سوزی در این مملکت هستند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب، رئیس اداره‌ عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در بازدید از تیپ ۲۸۱ زرهی بیستون و در جمع کارکنان این تیپ با اشاره به قدرت روزافزون ایران و افول بیش از پیش آمریکا گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران را می‌توان به عنوان نقطه عطفی در شروع دگرگونی‌های بزرگ و بنیادی در ایران و کشورهای منطقه و حتی دنیا دانست زیرا این موضوع باعث شد تا قدرت آمریکا در بخش‌های مختلف دنیا رو به کاهش قرار بگیرد. آمریکا به عنوان قدرت استکباری درحال افول است و با چالش‌هایی ‌روبه‌رو شده که سخت‌ترین آن چالش ایدئولوژیک اصول حکمرانی جمهوری اسلامی ایران بوده که لیبرال دموکراسی غرب را به چالش کشیده است.

وی با اشاره به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه کشورمان افزود: هرچند تحریم‌های آمریکا بر زندگی مردم تأثیراتی داشته اما جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم‌ها توانسته است در حوزه‌های مختلف پیشرفت‌های مؤثری در زمینه تکنولوژی، صنعتی و پزشکی داشته باشد و در سطح منطقه نیز به توسعه و نفوذ‌ روزافزونی دست پیدا کرده است.

رئیس اداره‌ عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش با اشاره به اهداف شوم دشمنان تصریح کرد: دشمنان با طرح‌ریزی‌های مستمر خود همواره‌ به دنبال‌ کم رنگ کردن هویت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از بین بردن ارزش‌ها، غالب ‌نمودن ضدارزش‌ها و هویت‌سوزی در این مملکت هستند، در همین راستا با تلاش مضاعف مسؤلان و همچنین آگاهسازی و ارتقای بصیرت مردم، به ویژه جوانان باید در مقابله با دشمنان به پا خواسته و آنان را در دستیابی به اهداف خود ناکام بگذاریم.

حجت‌الاسلام شعبانعلی صالحی‌نسب با تأکید بر نقش فضای مجازی بیان داشت: فضای مجازی، فضایی است که به تعبیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) چندین برابر از فضای حقیقی بزرگتر است و به عبارتی به زندگی دوم مردم تبدیل شده است. امروزه فضای مجازی هم برای کشور فرصت و هم تهدید بوده و به منزله قیچی دو لبه کار می‌کند، بنابراین باید ضمن مدیریت این محیط از آن در راستای دستیابی به اهداف خود نهایت بهره را ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز