خبرگزاری کار ایران

امام جمعه موقت تهران:

حرکت ناوگروه ۸۶ اقتدار نظام را در ویترین تاریخ قرار داد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۴۳

صدیقی در جمع کارکنان ستاد نیروی دریایی ارتش، گفت: شما با حرکت ناوگروه ۸۶ اقتدار نظام را در ویترین نظام قرار داده و نشان دادید که مرد طوفانید.

به گزارش ایلنا، مراسم صبحگاه نیروی دریایی ارتش با حضور کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، حجت الاسلام حسین صنعت‌پور رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش و جمعی از کارکنان این نیرو در مسجد الغدیر ستاد نداجا برگزار شد.

 کاظم صدیقی در این مراسم با اشاره به تلاش برخی از قدرت‌ها برای جا انداختن مفهوم جدایی دین از سیاست اظهار داشت: برخی در دنیا تمام زور و توانشان را گذاشته‌اند تا بگویند دین با سیاست و زندگی مردم کاری نداشته است. آنها می‌خواهند به بشر امروز بقبولاند که زندگی را به انسان‌هایی واگذار کنید که هیچ ترسی از خدا و پیامبر نداشته و به دلخواه خود کار می‌کنند. امروز جدایی دین از سیاست اولین خطر برای انقلاب ماست.

امام جمعه موقت تهران ضمن تقدیر از حماسه‌ آفرینی‌های نیروی دریایی ارتش در مقاطع گوناگون یادآور شد: این نیرو همیشه افتخار آفرین بوده است. نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس با ضربه‌ای سهمگین در عملیات «مروارید»، حرکت دریایی رژیم بعث را نابود کرد و به تازگی نیز با دریانوردی ناوگروه ۸۶ به دور کره زمین حماسه‌ای بززرگ را رقم زد. اقدامات نیروی دریایی ارتش همواره مورد تقدیر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) بوده است.

وی خطاب به فرماندهان و کارکنان نیروی دریایی ارتش گفت: حرکت شما در ماموریت دور دنیای ناوگروه 86 ارتش، اقتدار نظام را در ویترین تاریخ قرار داد که برای همیشه تماشایی است. شما نشان دادید که مردان طوفان و روزهای سخت برای کشورید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز