خبرگزاری کار ایران

ابوترابی‌فرد:

مسئولان و نمایندگان مجلس نباید تصمیمی که قابل دفاع نیست بگیرند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۰۵۴

امام جمعه موقت تهران گفت: متاسفانه برخی از تصمیمات در کشور هم تراز با رفتار آمریکا و متحدان آن است یعنی در خارج آنها تحریم می‌کنند تا درآمد کشور کاهش پیدا کند و متاسفانه ما در داخل برخی مصوبات را تصویب می‌کنیم که مخارج کشور را افزایش می دهیم

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام علی‌اکبر ابوترابی در مراسم تودیع و معارفه استانداران سابق و جدید تهران که امروز اول آذرماه در سالن همایش‌های وزارت کشور برگزار شد، با اشاره به خدمات استاندار سابق تهران و تقدیر از دولت برای انتخاب استاندار جدید تهران اظهار کرد: امیدواریم که استاندار جدید تهران پیام‌آور اتفاقات خوبی برای استان تهران باشد.

وی اظهار کرد: یکی از مشکلات امروز کشور روزمرگی است، به همین دلیل من از استاندار محترم تهران می‌خواهم برای تهران وقت بگذارد.

او تاکید کرد: ما مردم را با رفتار خود می‌سازیم، هر جا مشکلی پیدا کردیم باید به خود بازگردیم و این مشکل را در رفتار خود پیدا کنیم. مسئولان و نمایندگان مجلس نباید تصمیمی که قابل دفاع نیست بگیرند. باید آینده اندیشی داشته باشند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی یادآور شد: تصمیماتی که امروز را مدیریت کنند اما آینده را دچار مشکل کنند در واقع ریشه بسیاری از مشکلات امروز است. باید تصمیماتی گرفته شود که در آینده مشکل ساز نباشد. همچنین از نمایندگان مجلس درخواست دارم که تصمیماتی بگیرند که نیم قرن بعد را در نظر بگیرند و حال حاضر را هدف قرار ندهند.

امام جمعه موقت تهران گفت: متاسفانه برخی از تصمیمات در کشور هم تراز با رفتار آمریکا و متحدان آن است یعنی در خارج آنها تحریم می‌کنند تا درآمد کشور کاهش پیدا کند و متاسفانه ما در داخل برخی مصوبات را تصویب می‌کنیم که مخارج کشور را افزایش می دهیم این دو حرکت مانند دو لبه قیچی عمل می‌کند به بودجه اضطراری دولت انگلستان نگاه کنید دو پایه دارد که یکی کاهش حداکثری هزینه‌ها و دوم افزایش حداکثری درآمدهای مالیاتی. اگر بودجه سال آینده بر این دو پایه بود امید بخش است و اگر چنین تصمیمی گرفته نشود تورم در کشور بیشتر خواهد شد.

ابوترابی فرد با بیان اینکه شرایط کنونی کشور همانند دفاع مقدس است، تصریح کرد: امیدوارم تصمیمات درستی گرفته شود تا شرایط کشور و مردم خوب شود. این حوادث تمام می‌شود ونتیجه آن پیام آور اقتدار کشور است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز