خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده ارتش:

در حوزه اشراف، به دنبال اثربخشی فعالیت‌ها هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۶۴۶

امیر دریادار سیاری در جشنواره «مالک اشتر» اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش، گفت: در حوزه اشراف ما به دنبال ارزیابی میزان اثربخشی فعالیت ها هستیم.

به گزارش ایلنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در آئین اختتامیه نهمین جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات اثربخش این اداره در سال ۱۴۰۱، گفت: اجرای اقدامات اثربخش هرچند در یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم است؛ اما میزان اثربخشی فعالیت‌ها در ستاد ارتش باید بیشتر باشد چرا که ستاد ارتش الگو است و الحمدلله اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا در موضوع اثربخشی فعالیت‌ها عملکرد قابل قبولی داشته است.

وی در ادامه با تأکید بر اهمیت و جایگاه «اشراف» و با بیان اینکه اشراف یعنی توانمندی مدیر و فرمانده در اجرای بهتر و کامل تر ماموریت ها، گفت: اگر اشراف نباشد، هیچ مدیر و فرمانده‌ای نمی تواند کارش را به درستی انجام دهد. البته منظور اشراف بر همه ابعاد و زوایا از جمله اشراف آموزشی، عملیاتی، اطلاعاتی و ... است.

دریادار سیاری همچنین با اشاره به اینکه ارزیابی اشراف در حوزه عقیدتی سیاسی به دلیل ماهیت و نوع ماموریت های محوله کار بسیار دشواری است، گفت: ماموریت هایی که عقیدتی سیاسی در زمینه ارتقای بصیرت دینی، سیاسی و فرهنگی کارکنان و خانواده ها به عهده دارد، امروز بیش از گذشته حایز اهمیت می باشد چرا که امروز جنگ ترکیبی و شناختی و هجمه فرهنگی دشمن با بهره گیری از ابزارها و امکانات پیشرفته و گسترده، شدت بیشتری یافته است.

رئیس ستاد ارتش همچنین با اشاره به کلام نورانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که فرمودند: «بصیرت قطب نمای حرکت در فضای غبارآلود امروز است»، تصریح کرد: ما در جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باید بصیرت خود و کارکنان و خانواده‌ها را بالا ببریم و عقیدتی سیاسی در این عرصه مهم باید با حمایت سامانه فرماندهی و حفاظت اطلاعات و با آمادگی و ظرفیت بالاتری نسبت به گذشته اقدامات بصیرت افزایی، ارتقای دانش رسانه ای و مقابله با تهاجم فرهنگی را به بهترین نحو ممکن اجرا نماید.

در این مراسم که امیر سرتیپ دوم محمدرسول بهدادفر، دبیر اشراف فرماندهی کل ارتش نیز حضور داشت، ضمن ارائه گزارشی توسط حجت الاسلام والمسلمین دهدار، رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد آجا از مهم ترین اقدامات و برنامه های اثربخش این اداره، از معاونت ها، مدیریت ها و عقیدتی سیاسی های برتر نهمین جشنواره مالک اشتر اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در سال ۱۴۰۱ تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز