خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین حسینی کشور پاکستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۳۶۶

خدمات رسانی بهداشتی درمانی به زائرین پاکستانی که از طریق مرز ریمدان جهت زیارت حرم امام حسین علیه السلام وارد کشور می‌شوند آغاز شد.

به گزارش ایلنا، قربانعلی بندانی، فرمانده مرکز بهداری جنوب شرق با بیان ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زوار اربعین حسینی کشور پاکستان، گفت: به منظور خدمات‌رسانی بهداشتی درمانی به زائرین پاکستانی که از طریق مرز ریمدان جهت زیارت حرم امام حسین علیه السلام وارد کشور می‌شوند، بیمارستان تخصصی صحرایی نبی اکرم بهداری رزمی جنوب شرق در مرز ریمدان صبح امروز آغاز به کرد.

وی با اشاره به اینکه این مرکز درمانی به صورت شبانه‌روزی خدمات متنوع بهداشتی و درمانی را به زائرین پاکستانی ارائه می‌دهد، اظهار داشت: بیمارستان تخصصی صحرایی نبی اکرم جنوب شرق نیروی زمینی سپاه به طور متوسط روزانه ۵۰۰ نفر خدمت ارائه می‌کنند.

فرمانده مرکز بهداری جنوب شرق ادامه داد: این بیمارستان دارای بخش‌های اورژانس، بستری، اتاق عمل، ریکاوری و داروخانه است که با تعدادی پزشک، پرستار، بهیار و تکنسین هوشبری خدمات رایگان خود را به زوار اربعین کشور پاکستان ارائه می‌نماید.

بندانی با تاکید بر اینکه با تلاش‌ها و تمهیدات انجام شده توسط رزمندگان قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: این زائرین در امنیت کامل و با سهولت از این مرز عبور می‌کنند.

گفتنی است ارائه خدمات بهداشتی و درمانی توسط این بیمارستان تا بعد از اربعین حسینی و تا خروج کامل تمامی زوار پاکستانی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز