خبرگزاری کار ایران

دیدار رئیس سازمان انرژی اتمی با خانواده «شهید امینی»

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۶۰۶

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در ادامه دیدارهای خود با خانواده شهدای صنعت هسته‌ای، در آستانه آغاز هفته دولت و در شامگاه اول شهریور ماه ۱۴۰۲ به دیدار خانواده شهید «عنایت‌الله امینی» رفت.

به گزارش ایلنا، در این دیدار که به همت امور ایثارگران سازمان انرژی اتمی ایران برگزار شد، محمد اسلامی در گفت‌وگو با همسر شهید امینی، با اشاره به اهمیت‌ نقش شهیدان در حفظ نظام جمهوری اسلامی اظهار کرد: شهدا افتخار ایران اسلامی هستند و دیدار  با خانواده شهدا وظیفه ما بوده و افتخاری برای ما به حساب می‌آید.

وی افزود: امیدواریم به درستی در مسیر آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گام برداریم و آن‌ها ان‌شاالله در قیامت دست ما را بگیرند.

در ادامه این بازدید، معاون رئیس‌جمهور ضمن گفت‌وگو با همسر و فرزندان شهید امینی و اهدای لوح یادبود، جویای آخرین وضعیت این خانواده شهید بزرگوار شد.

همچنین همسر شهید امینی در این دیدار گفت: خوشحالیم که برای نخستین‌بار رئیس سازمان انرژی اتمی ایران به دیدار خانواده ما آمدند و این موضوع برای بنده به عنوان همسر شهید امینی و دختر و خواهر شهیدان مرزآبادی و خانواده‌ام بسیار روحیه‌بخش بوده و از این کار ارزشمند سپاسگزاریم.

لازم به ذکر است که شهید «عنایت‌الله امینی» دهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ و در جریان عملیات بیت‌المقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز