خبرگزاری کار ایران

زاکانی عنوان کرد؛

هدف‌گذاری برای استفاده از هزار اتوبوس و ۵۰ هزار تاکسی برقی در پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۰۳۲۹

شهردار تهران از هدفگذاری برای استفاده از ۱۰۰۰ اتوبوس برقی، ۴۰۰ هزار موتوربرقی، ۵۰ هزار تاکسی برقی در پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا زاکانی شهردار تهران پیش از ظهر امروز با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت در خصوص خبر وزارت نفت مبنی بر حمایت از سرمایه گذاری در حوزه تبدیل حمل و نقل عمومی به خودروها برقی، گفت: از وزرای محترم نفت و صمت تشکر ویژه می‌کنم که یک حرکت و یک کار بسیار بزرگی را در دستور کار قرار دادند. تا امروز ۴۰۰ هزار موتوربرقی، ۵۰ هزار تاکسی برقی و حدود ۱۰۰۰ اتوبوس برقی را هدف‌گذاری کردند که امیدواریم به لطف خدا بتوانیم به عنوان اولین مجموعه در کشور یک گام بزرگ و قابل توجه در جهت برقی‌سازی تهران برداریم.

وی ادامه داد: امروز که ما با هم صحبت می‌کنیم، بخشی از زیرساخت‌ها در تهران مستقر شده و توسعه این زیرساخت‌ها تا پایان سال ادامه خواهد داشت و به فضل الهی ان‌شاءالله این کار بزرگ انجام خواهد شد.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور مدیریت آسیب‌های اجتماعی در شهر تهران ابراز داشت: امیدوارم این جنبه کوشایی و تلاشی که در دولت آقای رئیسی وجود دارد، منجر به رفاه و آسایش و ایجاد زمینه زیست‌پذیری بهتر و بالاتر تهران قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز