خبرگزاری کار ایران

وزیر جهادکشاورزی:

تا هفته آینده رکورد خرید ۱۰ میلیون تن گندم شکسته از کشاورزان خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۲۰۸

وزیر جهادکشاورزی گفت: تاکنون نزدیک به ۱۰ میلیون تن خرید گندم انجام شده است و تا هفته آینده با افزایش خرید از کشاورزان، رکورد خرید ۱۰ میلیون تن گندم شکسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی نیکبخت وزیر جهادکشاورزی در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران در مورد برنامه‌های وزارت جهادکشاورزی برای تنظیم بازار گوشت مرغ گفت: در تیرماه ۱۳۱ میلیون و ۸۰۰ هزار جوجه‌ریزی صورت گرفت و در مرداد ماه هم برنامه همین است.

وی اظهار داشت: این میزان جوجه‌ریزی در ۱۲ ماه گذشته بی‌سابقه است و دغدغه وزارت جهادکشاورزی تامین به موقع نهاده‌ها و بالا برون سقف جوجه‌ریزی است.

وزیر جهادکشاورزی افزود: در تامین گوشت مرغ و گوشت قرمز برای جمعیت ۸۶ میلیونی امکان اینکه تمام نیازها از بیرون تامین شود، وجود ندارد و اساس کار خود را بر تولید داخل گذاشته ایم.

نیکبخت یادآورشد: استانداران در صورتی که اعلام کنند که سهمیه خاص بگیرند ما در موارد خاص آن سهمیه را به آنها اختصاص می‌دهیم و برای تامین آرد هم هیچ مشکلی وجود ندارد.

وزیر جهادکشاورزی ادامه داد: تاکنون نزدیک به ۱۰ میلیون تن خرید گندم انجام شده است و تا هفته آینده با افزایش خرید از کشاورزان، رکورد خرید ۱۰ میلیون تن گندم شکسته خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلی در تامین آرد نداریم، درباره پرداخت طلب کشاورزان گفت: با توجه به تأکید رئیس‌جمهور به سازمان برنامه و بودجه مبنی بر اینکه طلب کشاورزان دیون ممتاز دولت است، در اولویت قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز