خبرگزاری کار ایران

سنگدوینی در تذکر شفاهی:

رسیدگی به مشکلات بازنشستگان در برنامه هفتم توسعه به صورت ویژه دیده شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۷۷۰۵

نماینده مردم گرگان در مجلس گفت: حقوق بازنشستگان باید در دستور کار دولت قرار گیرد، چرا که توان ادامه زندگی را ندارند و حتی نمی توانند یک مهمانی ساده داشته باشند، لذا بایستی رسیدگی به موضوع بازنشستگان در برنامه توسعه هفتم به صورت ویژه دیده شود.

به گزارش ایلنا،  رمضانعلی سنگدوینی در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۲۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی گفت: در جلسه امروز که ریاست سازمان برنامه و بودجه حضور داشت، موضوع پرداخت مطالبات کشاورزان، برنجکاران و... مطرح شد، لذا باید گفته شود مظلوم تر از کشاورزان وجود ندارد چرا که برخی از این عزیزان مطالبات قیمت گندم ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومانی را دریافت نکرده اند و حتی مابه التفاوت قیمت گندم را نیز دولت به آنها پرداخت نکرده است که می طلبد رئیس جمهور این موضوع را سریعاً در دستور کار قرار دهد.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس یازدهم افزود: مهمترین اولویت و کار دولت باید رسیدگی به وضعیت معیشت مردم باشد که نیاز است رئیس جمهور در این رابطه دستور ویژه دهد. به ویژه باید تقویت سفره دهک های پایین در اولویت قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ساماندهی حقوق بازنشستگان نیز باید در دستور کار دولت قرار گیرد، چرا که توان ادامه زندگی را ندارند و حتی نمی توانند یک مهمانی ساده داشته باشند، لذا بایستی رسیدگی به موضوع بازنشستگان در برنامه توسعه هفتم به صورت ویژه دیده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز