خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم گرگان وآق قلا درگفت وگو با ایلنا:

بیشترین درخواست مراجعه کنندگان ، شغل و معیشت است/ بعضی مدیران مشکلات مردم را حل نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۵۲۴

نماینده مردم گرگان وآق قلا درمجلس گفت: روزانه بیش از ۱۰۰ نفر به دفتر مراجعه می کنند که اکثر آنها درخواست شغل ومعیشت دارند. در ملاقات های عمومی ۲۰۰ نفر دیدار انجام می گیرد و تلاش می کنیم مشکلات مردم را حل کنیم.

رمضانعلی سنگدوینی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهارکرد: مشکلات و خواسته های مردم زیاد است و تمام افرادی که به دفتر مراجعه می‌کنند بدون وقفه پیگیر کارشان  می‌شویم. مردم با این تورم نگران هستند و ما انتظار داریم دولت برنامه داشته باشد که این گرانی‌ها کنترل شود.

وی گفت: عمده درخواست‌های که مردم از ما دارند اشغال و معیشت است و همچنین هزینه درمان یکی دیگر از مشکلات مردم است که بعضی از این افراد بیمه نیستند و یا برای درمان به تهران باید اعزام شوند.هزینه‌های درمان به شدت افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: تامین مسکن یا اجاره مسکن از دیگر مشکلات جدی مردم است که این روز ها دارند و طی یک سال اخیر قیمت مسکن و اجاره بها به شدت  افزایش پیدا کرده است که مسئولین یک فکری کنند جلوی رشد قیمت مسکن را  بگیرند.

سنگدوینی بیان کرد: درحال حاضر بانک ها وام نمی دهند و مراجعان زیادی داریم که وام می‌خواهند که در چند وقت اخیر سود وام از ۱۸ درصد به ۲۳ درصد رسیده است که این خودش مشکلات مردم را دو چندان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز