خبرگزاری کار ایران

رئیس دیوان عدالت اداری:

کارمندان نباید بی توجهی به کار داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۳۹۶۳

رئیس دیوان عدالت اداری تاکید کرد: کارمندان نباید وظایف خود را منوط به ارتقای شغلی کرده و بی توجهی به کار داشته باشند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در نشست هم اندیشی با منشی‌های شعب دیوان عدالت اداری، کارکنان دیوان را انقلابی، متدین و کارآمد دانست و افزود: دیوان عدالت اداری یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین نهادها در نظام حقوقی کشور برای نظارت بر اعمال اداری است که لازمه آن نیز داشتن نیروهای مومن و انقلابی است.

رئیس دیوان عدالت اداری با بیان اینکه کار باید به خاطر مردم و جلب رضایت خداوند باشد، گفت: از نظر آموزه‌های قرآن، کار برای رضای خدا آثار بسیاری دارد که شامل آثار «دنیوی، اخروی، مادی و معنوی» است که قطعا اثر وضعی در زندگی ما دارد و با باز کردن گره از مشکلات مردم، در جایی نیز گره از کار ما باز خواهد شد.

مظفری با تاکید برضرورت تکریم ارباب رجوع و ضرورت پرهیز از تبعیض بین مردم، تصریح کرد: برخورد نامناسب با ارباب رجوع از آفت‌های مهم ادارات است که توصیه جدی به رعایت آن دارم و بین هیچ کدام از مراجعان نباید تبعیض و تفاوت قائل شوید و همه به یک میزان باید مورد تکریم قرار بگیرند.

رئیس دیوان عدالت اداری استفاده ازهمه ظرفیت‌های قانونی برای تقویت منابع انسانی را امری ضروری دانست و گفت: مهمترین و حیاتی‌ترین دارایی هر سازمان، نیروی انسانی آن مجموعه است و همان طور که یک کارمند باید به سازمان خود متعهد باشد سازمان نیز متقابلا باید در رفع نیازهای کارکنان خود بکوشد.

مظفری «سابقه اداری، کارآمدی، عدم سابقه تخلفات اداری، نمرات ارزشیابی، کرامت انسانی و تکریم ارباب رجوع و نظم و انتظام اداری» را از شاخص‌های مهم ارتقای شغلی دانست و افزود: ارتقای شغلی تنها یک پاداش در برابرعملکرد مثبت کارمندان نیست، بلکه روشی است تا به کارمندان فرصت قبول مسئولیت‌های جدید داده شود، اما کارمندان نباید وظایف خود را منوط به ارتقای شغلی کرده و بی توجهی به کار داشته باشند.

این نشست در راستای سلسه نشست‌های ماهیانه رئیس دیوان عدالت اداری با کارکنان بخش‌های مختلف با حضور معاونان دیوان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز