خبرگزاری کار ایران

کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

تشریح آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی/ با پرداخت بدهی، موکلم استحقاق عفو و تخفیف مجازات را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۲۹۴۲

وکیل بابک زنجانی تاکید کرد: مطابق مفاد دادنامه قطعی صادره از سوی دیوان عالی کشور، صراحتا بیان شده است چنانچه موکل بتواند بدهی خود را پرداخت کند، استحقاق بهره‌مندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی را دارا است.

رسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت پرونده بابک زنجانی گفت: از سال ۱۳۹۲ تا به امروز به مدت ۱۰ سال موکل در بازداشت به سر می‌برد و طی این مدت حتی یک روز هم از مرخصی استفاده نکرده است. 

این وکیل دادگستری ادامه داد: در دوره اخیر مدیریت قوه قضائیه با اتحاذ تدابیر و راهکارهای موثر از سوی ریاست محترم  آقای محسنی اژه‌ای تصمیمات بسیار سازنده و قابل توجهی در جهت استیفای حقوق بیت‌المال پرداخت بدهی از سوی موکل انجام گرفته است. یقینا با تدوام این خط‌مشی و ایجاد دسترسی بیشتر و آماده‌سازی بستر لازم جهت ادای تعهدات و پرداخت دیون در فضای مناسب‌تر از زندان کلیه بدهی‌ها و تعهدات پرداخت و انجام خواهد شد و نهایتا ضمن اینکه کشور، دولت و بیت‌المال از این مهم برخوردار می‌شود، حقوق قانونی موکل هم احقاق خواهد شد.

وی تاکید کرد: مطابق مفاد دادنامه قطعی صادره از سوی دیوان عالی کشور، صراحتا بیان شده چنانچه موکل بتواند بدهی خود را پرداخت کند، استحقاق بهرمندی از مقررات ذیل ماده ۱۱۴ قانون مجازات اسلامی دارا است که این ماده به تاسیس عفو و و بخشودگی و تخفیف اشاره دارد.

کوهپایه‌زاده بیان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک با تدوام این همکاری و مساعدت و اتخاذ تدابیر لازم شاهد اتفاقات مثبت و امیدبخشی برای کشور و ادای تعهدات دولتی در این خصوص باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز