خبرگزاری کار ایران

فرمانده هوانیروز ارتش خبر داد؛

همکاری هوانیروز ارتش با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه ساخت بالگرد‌های ملی/ بالگرد‌های هجومی بومی رونمایی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۹۲۸

امیر سرتیپ خلبان قربانی گفت: هوانیروز ارتش با شرکت‌های دانش‌بنیان در ساخت بالگرد‌های ملی همکاری می‌کند و در این زمینه تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره زمان رونمایی بالگرد‌های هجومی این یگان اظهار داشت: برخی از بالگرد‌های هجومی بومی در وزارت دفاع ساخته شده و برخی دیگر از این بالگرد‌ها نیز در آینده رونمایی می‌شود.

امیر سرتیپ قربانی با بیان اینکه بالگرد‌های تاکتیکی خوبی در هوانیروز داریم، افزود: هوانیروز ارتش با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان برنامه‌ریزی در جهت ساخت بالگرد‌های ملی را انجام داده و در این راستا تاکنون پیشرفت‌های خوبی داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه هوانیروز ارتش یکی از قدرتمندترین ناوگان‌های بالگردی غرب آسیاست، خاطرنشان کرد: تمامی تجهیزات نصب‌شده بر روی بالگرد‌های هجومی و پشتیبانی هوانیروز، بومی است.

فرمانده هوانیروز ارتش اضافه کرد: در حوزه تسلیح بالگرد‌ها به موشک‌های برد بلند و نقطه‌زن به جایگاه بالایی رسیده‌ایم و امروز می‌توانیم در مأموریت‌های مختلف حرف برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز