خبرگزاری کار ایران

در نشست علنی امروز مطرح شد؛

صباغیان: طرح تحقیق و تفحص از تقسیمات کشوری مسکوت مانده است/ قالیباف: معاونت نظارت مجلس موضوع را پیگیری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۷۹۱۹

رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان درخصوص لزوم پیگیری طرح تحقیق و تفحص از تقسیمات کشوری گفت: وظیفه ستادی معاونت نظارت مجلس این است که این کار را انجام دهد و آقای پشمچی زاده موضوع را پیگیری می کند.

به گزارش ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی صبح امروز (یکشنبه، ۲۵ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی درخصوص عدم اعلام وصول تحقیق و تفحص از تقسیمات کشوری گفت: تحقیق و تفحص برای تقسیمات کشوری نوشته شده بود و هیات رئیسه این تحقیق و تفحص نیز انتخاب شدند، اما جلسه تشکیل نشد. چند بار همه در این رابطه پیگیری کردم و به همکار محترم آقای ارکانی نیز اعلام کردم و کم کم موضوع شبهه ناک شده است!

نماینده مردم مهریز، بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس یازدهم افزود: اینکه کمیسیون تصویب کرده و در صحن مجلس نیز به تصویب رسیده است، اما ۴ نفر به عنوان هیات رئیسه انتخاب شوند و جلسه تشکیل ندهند، چه معنی دارد؟ لذا خواهش می کنم به این موضوع رسیدگی شود. کم کم کار به جایی می رسد که شفاف اعلام کنم؛ خواهش می کنم این موضوع روشن شود. باید شأن و احترام مجلس حفظ شود، چرا که در صحن علنی مصوب شده و نمایندگان محترم رأی داده اند، بنابراین کنار گذاشتن این طرح صحیح نیست.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: وظیفه ستادی معاونت نظارت مجلس این است که این کار را انجام دهد و آقای پشمچی زاده موضوع را پیگیری می کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز