خبرگزاری کار ایران

دریادار تنگسیری:

انحراف برخی جوامع با نفوذ منافقان و ظالمان، بر اثر فاصله گرفتن از آموزه‌های غدیر است .

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۵۴۵۴

دریادار تنگسیری با حضور در جزایر نازعات ،هدیه عیدانه غدیر رهبرمعظم انقلاب را به رزمندگان مستقر در جزایر تقدیم کرد.

به گزارش ایلنا، همزمان با فرارسیدن عید غدیر، سردار دریادار پاسدار علیرضا  تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در رأس هیئتی از مسئولین و فرماندهان ندسا ، ضمن بازدید از جزایر نازعات و احوال پرسی از رزمندگان مستقر در این جزایر ،هدیه ویژه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) را به «دلاوران از جان گذشته جمهوری اسلامی» تقدیم کرد.

سردار تنگسیری در جمع رزمندگان مستقر در جزایر  با شرح حدیثی از حضرت امام رضا(ع) درباره اهمیت و تکریم عید سعید غدیر و گرامیداشت این روز شریف افزود: مسئله غدیر مربوط به همه مسلمانان است چون به معنای حاکمیت عدالت، فضیلت و ولایت الله است و به همین خاطر غدیر مایه وحدت بین مسلمانان است.

دریادار تنگسیری با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری درباره «مسئله غدیر یعنی گزینش علم، تقوا، جهاد و فداکاری در راه خدا و سبقت در ایمان و اسلام و تکیه بر روی اینها در تشخیص و تعیین مدیریّت جامعه» گفت: اگر مدیران جوامع اسلامی حائز این شایستگی‌ها باشند، جوامع اسلامی پیشرفت می کنند،رشد وتعالی می یابند،اینکه شما امروز می بینید متاسفانه با نفوذ منافقان و ظالمان در مواردی برخی جوامع را به نوعی دچار انحرافاتی نموده و آنها را به جان هم انداخته اند، بر اثر همین فاصله گرفتن از آموزه های غدیر است  .

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره بر اصل مترقی اخوت و برادری بین مسلمانان گفت: ما مسلمانیم و با کشورهای همسایه که همه آنها نیز مسلمان هستند ، با همدیگر برادر دینی هستیم و در تمام مشکلات و گرفتاری ها مددیار هم هستیم و برای تأمین امنیت منطقه مهم خلیج فارس این توان و ظرفیت در کشورهای همسایه وجود دارد و نظامیان کشورهای بیگانه باید از منطقه ما بروند .

در این بازدید عیدانه حجت الاسلام رئیسی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه و برخی فرماندهان ، معاونین و مسئولین ارشد نیرو ، دریادار تنگسیری را همراهی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز