خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد؛

دعوت علیرضابیگی از نیکزاد برای مناظره و روشنگری در ماجرای شاسی‌بلندها

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۴۵۹

نماینده مردم تبریز در مجلس از دعوت به مناظره علی نیکزاد نایب‌رئیس اول اجلاسیه سوم مجلس درخصوص ماجرای واگذاری شاسی‌بلندها خبر داد.

احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اعلام خبر دعوت از علی نیکزاد نماینده مردم اردبیل و نایب‌رئیس اول اجلاسیه سوم مجلس درخصوص مساله واگذاری خودروهای شاسی بلند، گفت: آقای دکتر نیکزاد هفته گذشته در جمع مسئولین و دبیران احزاب در اردبیل در توضیح موضوع واگذاری خودروها مطالبی را خلاف واقع بیان کرده بود و اینطور عنوان کرده بود که این قرارداد مربوط به قبل بوده و مشکلی نداشته و حرف‌هایی مانند این که من ایشان را به مناظره در این زمینه دعوت کردم.

وی ادامه داد: ایشان به عنوان کسی که ظاهرا این واگذاری خودروها را مشروع می‌دانسته و من به عنوان کسی که واگذاری خودروها را غیرمشروع می‌دانم، از ایشان دعوت کردم حالا در دانشگاه تهران، در تبریز، در اردبیل یا در هرجایی که عدالتخواهان پذیرای ما و میزبان ما برای برگزاری مناظره باشند، درحضور رسانه‌ها مناظره داشته باشیم که یک روشنگری در این خصوص اتفاق بیفتد.

علیرضابیگی در پاسخ به سوالی درخصوص نحوه دعوت از نیکزاد، عنوان کرد: در گروه مجازی که صفحه خودشان است و ایشان این مباحث را مطرح کردند، بنده این دعوت را مطرح کردم و گفتم که از ایشان دعوت می‌کنم برای روشنگری در یک جلسه مناظره حضور پیدا کند تا مردم در جریان ابعاد مختلف این موضوع قرار گیرند.

نماینده مردم تبریز در پاسخ به سوالی درخصوص ارزیابی عملکرد نیکزاد در زمان نایب رئیسی و ریاست هیات نظارت بر رفتار نمایندگان که ممنوعیت نطق برای وی در آن زمان اتفاق افتاده بود، اظهار داشت: خب آن عملکرد با توجه به این نگرشی که الان هم ایشان دارد آن را ابراز می‌کند اتفاق اتفاده بود، به همین جهت من خواستم که افکار عمومی در جریان قرار بگیرند که آن عملکرد از کجا نشأت گرفته و تا چه میزان با حقیقت انطباق دارد.

علیرضابیگی در پاسخ به سوالی درباره روند بررسی پرونده در دادگاه و اینکه گفته شده سرنوشت تعدادی از خودروها نامعلوم است، ابراز داشت: الان در پرونده ما که این‌ها مطرح نیست، در پرونده ما اصلا کسی درصدد پیدا کردن این ماشین‌ها نیست، در پرونده ما می‌گویند که شما نسبت ناروا زدید و نشر اکاذیب کردید. نشر اکاذیب به عنوان شکایت مطرح شده و گفته‌اند مصاحبه‌ای که شما با ایلنا داشتی حکایت از این می‌کرد که نمایندگان در استیضاح گذشته آقای فاطمی امین در سال ۱۴۰۱ در ازای گرفتن این ماشین‌ها از استیضاح منصرف شدند.

وی ادامه داد: در صورتی که مصاحبه من با ایلنا ناظر بر این موضوع است که چه ارتباطی بین این واگذاری و استیضاح وزیر وجود دارد و این مساله به صورت سوالی مطرح شده است، فایل صوتی این مصاحبه هم حتما در ایلنا موجود است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز