خبرگزاری کار ایران

شلمزاری در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:

وزیر پیشنهادی کشاورزی مشکلات این حوزه را درک کرده و برنامه‌های خوبی برای حل این مشکلات دارد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۲۷۱

نماینده اردل، فارسان، کیا، کوهرنگ و دهستان دستگرد در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: نیکبخت مشکلات این حوزه را درک کرده و برنامه‌های خوبی برای حل این مشکلات دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قدرت الله حمزه شلمزاری در نشست جلسه امروز (سه شنبه، ۳۰ خرداد) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی برنامه ها و صلاحیت وزیرپیشنهادی جهاد کشاورزی در موافقت با انتخاب وی به عنوان وزیر، گفت: یکی از ویژگی های مهم وزیر پیشنهادی این است که خود روستازاده است و فعالیت خود را در عرصه مدیریتی از محروم ترین نقاط کشور آغاز کرده و به صورت پلکانی بالا آمده است، همچنین شهادت کارشناسان و افرادی که با وی کار کرده اند شخص موفقی در پست های مختلف بوده و از بدنه جهاد کشاورزی است لذا مشکلات این حوزه را درک می کند.

نماینده اردل، فارسان، کیا، کوهرنگ و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به برخی از ویژگی های محمدعلی نیکبخت اشاره کرد و افزود: احیای مدیریت جهادی در وزارتخانه و مبارزه با فساد به ویژه در بحث کاربری اراضی از جمله برنامه های وی است. همچنین اصلاح و یکپارچه سازی ساختار کشاورزی و اجرای وظایف وزارتخانه در امور روستایی و بهبود وضعیت عشایر را باید به برنامه های ایشان افزود.

وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت عظیم دانشگاه ها در حوزه تحقیقات و آموزش و حذف موازی کاری‌ها در قالب نظام نوآوری کشاورزی و توجه جدی به گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی از دیگر برنامه‌های وزیر پیشنهادی وزارتخانه جهاد کشاورزی است.

شلمزاری مطرح کرد: آقای نیکبخت هم معتقد است و هم متخصص و ما نمایندگان با استماع گزارش‌های وی در مجلس متوجه شدیم مشکلات حوزه کشاورزی را درک کرده و برنامه‌های خوبی برای حل این مشکلات دارد. ضمن آنکه تعامل وی با مجلس در گذشته زبانزد عام و خاص است. به همین منظور امیدوارم همکاران همت کنند تا آقای نیکبخت به بدنه وزارت جهاد کشاورزی اضافه شود تا شاهد کاهش مشکلات در این حوزه باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز