خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت امور خارجه:

تشدید اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها در کرانه باختری و غزه از مصادیق تروریسم رسمی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۱۷۷

سخنگوی وزارت امور خارجه نسبت به حمله وحشیانه و جنایت‌آمیز امروز نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهر "جنین" در کرانه باختری واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا،‌ ناصر کنعانی حمله وحشیانه و جنایت‌آمیز امروز نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به شهر جنین در کرانه باختری را که تاکنون به شهادت حداقل چهار تن و زخمی شدن ده‌ها نفر از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین منجر شد، به شدت محکوم کرد. 

سخنگوی وزارت امور خارجه تشدید اقدامات جنایتکارانه صهیونیست‌ها در کرانه باختری و نوار غزه طی ماه‌های اخیر و قتل عام شهروندان فلسطینی شامل کودکان و زنان و سالخوردگان و نیز تخریب اموال و منازل فلسطینیان را مصادیق بارز جنایت سازمان‌یافته و تروریسم رسمی دانست و اقدامات بازدارنده نسبت به این رفتارهای ضدبشری را از مسئولیت‌های فوری جامعه جهانی به ویژه سازمان ملل متحد برشمرد.

وی بی‌عملی سازمان‌ملل متحد و کشورهای جهان در قبال توسعه شهرک‌سازی‌های رژیم صهیونیستی در کرانه باختری را نگران‌کننده توصیف کرد و با انتقاد شدید از سکوت و انفعال دولت‌های غربی نسبت به این مسئله، از مجامع بین‌المللی و نیز کشورهای حامی مسئله فلسطین خواست به مسؤلیت قانونی، انسانی و اخلاقی خود در دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین عمل کرده و رژیم صهیونیستی را در قبال ارتکاب این جنایات و اقدامات ناقض قوانین و مقررات بین‌المللی پاسخگو کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز