خبرگزاری کار ایران

صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:

مسئله هسته‌ای وزن‌سیاسی ما را در دنیا سنگین کرد/صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها هرچه زودتر گورشان را از منطقه گم کنند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۸۰۸۸

خطیب موقت نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: مسئله هسته‌ای وزن‌سیاسی ما را در دنیا سنگین کرد و با ساختن موشک فتاح‌چهارمین قدرت موشکی دنیا شده‌ایم این آغاز است باش تا صبح دولتت بدمد

به گزارش خبرنگار ایلنا، آیت الله کاظم صدیقی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران گفت: کسی که همه چیزش به امضای ولی امر رسیده باشد با جذبه او حرکت می‌کند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران ادامه داد: قرآن به همه می‌تابد اما زمینی که خشک است از باران بهره‌ای نمی‌برد باید منشا دین در انسان باشد که زندگی دینی و حیاط انقلابی‌اش صورت گیرد.

وی افزود: تقوا برای فرد و جامعه سبب سعادت دنیا و آخرت است. لذا پرودگار متعال وعده‌های دنیایی به اهل تقوا هم داده است.

صدیقی عنوان کرد: کمبودها و نکبت‌ها برای بی‌تقواها است. اگر امت اسلامی سبک زندگی خودشان را با تقوا همراه کنند درهای برکت از آسمان و زمین به روی جامعه تقوایی باز خواهد بود

وی یادآور شد: ماه ذی‌العقده در حال تمام شدن است این ماه خاص است اگر توبه نکردید، توبه کنید بعدش به ذی الحجة می‌رسیم که باید ساکنین این ماه به پاکی برسند.

خطیب این هفته نماز جمعه تهران ادامه داد: مسئله هسته‌ای از دیگر نعمات است که باید به آن اشاره کرد، مقام معظم رهبری به کانون‌های علمی توجه دارند و برگزاری نمایشگاه هسته‌ای در کنار محل زندگی ایشان نشان از اهمیت داشتن صنعت هسته‌ای است. ایشان یکساعت و نیم وقت می‌گذارند از نمایشگاه بازدید می‌کنند و بعد با دانشمندان هسته‌ای دیدار می‌کنند.

وی افزود: نکته مهم این است که دانش هسته‌ای در جای جای زندگی ما مهم است.

صدیقی گفت: نکته دیگر این که ما از نظر آب شیرین مشکلاتی در سطح کشور داریم  که صنعت هسته‌ای توانسته در بوشهر آب را شیرین کند. صنعت هسته‌ای توانسته در درمان و تشخیص سرطان حدود ۵۰ فرآورده به بازار عرضه کرده است.

وی تاکید کرد: صنعت هسته‌‌ای به کشور ایران آبرو را برگرداند. هیات علمی و دانشجویان ما قبل انقلاب باور داشتند که ما نمی‌توانیم. کما اینکه می‌گفتند سیاست را چه به دیانت، باید سیاست را به افراد لاقید و چپاولگر بدهیم اما انقلاب اسلامی آمد مسئله حکومت را حل که در دست پاکان و عالمان و انسان‌های خدا ترس باشد.

صدیقی افزود: دیانت با علم عجین است و براساس اطلاعاتی که به من دادند گفتند دانشمندان هسته‌ای ما بین ۳۰ تا ۳۵ سال هستند و نماز شب می‌خوانند و این افتخار برای مردم است که حکومتی دارند که دنیای ما را آباد می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: مسئله هسته‌ای وزن‌سیاسی ما را در دنیا سنگین کرد و با ساختن موشک فتاح‌چهارمین قدرت موشکی دنیا شده‌ایم این آغاز است باش تا صبح دولتت بدمد.

صدیقی گفت: نیازی به عوامل بیگانه در منطقه نداریم و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها باید بدانند هرچه زودتر باید گور خودشان را از منطقه گم کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز