خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

تولید امنیت دائمی و پایدار راهبرد پدافند هوایی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۷۹۱۹

امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد در بازدید از منطقه پدافند هوایی شرق، گفت: تولید امنیت دائمی و پایدار در آسمان کشور هدف اصلی و راهبرد اساسی نیروی پدافند هوایی است و نیروی پدافند هوایی برای تحقق این مهم، توسعۀ شبکه‌ای گروه‌ها و سایت‌های موشکی و راداری را در هر نقطه از کشور که لازم بداند در دستور کار قرار می‌دهد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در سایت موشکی و راداری پدافند هوایی شهید علائی گناباد ضمن ارزیابی توان عملیاتی و رزمی این یگان پدافندی، ساختمان جدید ستاد فرماندهی و چندین طرح عمرانی، رفاهی و خدماتی را در این یگان افتتاح کرد.
در این بازدید امیر سرتیپ صباحی‌فرد، ضمن ابراز رضایت از توان رزم و پیشرفت طرح‌های عمرانی منطقه پدافند هوایی شرق، اظهار کرد: امروز به لطف خداوند متعال منطقه پدافند هوایی شرق در طرح‌های جهادی در سطح نیروی پدافند هوایی ارتش پیشرو است و این به برکت وجود کارکنان و مسئولان انقلابی و پرتلاش این منطقۀ پدافندی است.
وی تصریح کرد: تولید امنیت دائمی و پایدار راهبرد پدافند هوایی است و تجهیز گروه پدافند هوایی شهید علایی گناباد به سامانه‌های موشکی و راداری کاملاً بومی در راستای تحقق این هدف است و رزمندگان ما در یگان‌های پدافندی با آمادگی و هوشیاری کامل و با توکل به خداوند سبحان از حریم هوایی کشور حفاظت می‌کنند.
بنابراین گزارش، در بازدید فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از سایت شهید علایی گناباد افزون بر افتتاح ساختمان جدید ستاد فرماندهی، ساختمان عملیات، ساختمان عقیدتی سیاسی، نمازخانه و مهمانسرا نیز در این سایت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز