خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده نیروی هوایی؛

پیشکسوتان خلبان، فنی و فرزندان شهدای نیروی هوایی ارتش تجلیل شدند

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۵۹۹۵

آیین تجلیل از پیشکسوتان خلبان، فنی و فرزندان شهدای نیروی هوایی با حضور فرمانده نیروی هوایی در ستاد این نیرو برگزار شد.

به گزارش ایلنا، آیین تجلیل از پیشکسوتان خلبان، فنی و فرزندان شهدای نیروی هوایی ارتش با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش در ستاد این نیرو برگزار شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در این مراسم با بیان اینکه رزمندگان و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: شما پیشکسوتان، هشت سال با تمام دنیا جنگیدید و توانستید بر  بلوک غرب و شرق پیروز شوید.

وی افزود: شما عزیزان به دلیل حضور مستمر در جبهه‌‎های نبرد حق علیه باطل، تجارب بسیار گرانبهایی دارید که مورد نیاز جامعه امروز ماست و وظیفه همگان است که از این تجربه‌ها به نحو احسن استفاده کنند.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: ما در قبال روشنگری و جهاد تبیین مدنظر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مسئولیم.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی خاطر نشان کرد: در طول تاریخ جنگ‌های متعددی به وقوع پیوسته که خاک کشورها به تصرف درآمده است، اما در این میان تنها کشور ایران با مقاومت جانانه مردم در سایه توکل به خدا و رهبری امام و ایثارگری رزمندگان اجازه ندادند یک وجب از خاک عزیزمان در جنگ تحمیلی به تصرف دشمن درآید.

وی افزود: اگر امروز مسولان نظام در عرصه‌های بین‌المللی با قدرت حرف می‌زنند و اگر امروز ایران امن‌ترین کشور در منطقه است، این‌ها همه به خاطر دفاع جانانه پیشکسوتان دفاع مقدس و برکت خون شهدا و ایثارگری رزمندگان است.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه جنگ به تعبیر امام راحل (ره) نعمت و به تعبیر رهبر معظم انقلاب گنجینه ارزشمند بوده، تصریح کرد:  پیشکسوتان دوران دفاع مقدس باید گرامی داشته شوند تا فرهنگ ایثار و شهادت و ازخودگذشتگی در جامعه امروزی نیز ساری و جاری باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز