خبرگزاری کار ایران

ذوالنوری در دیدار با نائب رییس مجلس شورای عمان:

لزوم رفع موانع گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری ایران و عمان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۴۷۱۲

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با نایب رییس و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای عمان، بر توسعه روابط پارلمانی و آمادگی مجالس دو کشور بر تسهیل ارتباطات و رفع موانع احتمالی گسترش همکاری‌های اقتصادی و تجاری تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی ذوالنوری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در سفری یک روزه به عمان با شیخ یعقوب بن محمد الحارثی همتای خود در مجلس شورای عمان دیدار و گفت وگو کرد.

در این دیدار که با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای عمان برگزار شد، دو‌طرف بر توسعه روابط پارلمانی و آمادگی مجالس دو کشور بر تسهیل ارتباطات و رفع موانع احتمالی گسترش همکاری های اقتصادی و تجاری تأکید کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این سفر، در نشستی صمیمی با حضور سفیر و مسئولان و کارکنان سفارت جمهوری اسلامی، ضمن استماع گزارش ها و پیشنهادهای مطرح شده و بررسی راهکارهای تقویت و توسعه نقش، جایگاه و فعالیت های سفارت جمهوری اسلامی ایران در عمان، در زمینه های دیپلماسی عمومی، اقتصادی و فرهنگی بر پیگیری حل مشکلات بازرگانان، تجار و سرمایه گذاران ایرانی در عمان تأکید کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز