خبرگزاری کار ایران

بن‌فرجان هفته آینده با پیام پادشاه عربستان به تهران می‌آید

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۹۴۹

وزیر امور خارجه عربستان سعودی هفته آینده برای ارسال پیام ملک سلمان به رئیس جمهور ایران در خصوص توسعه روابط دو کشور راهی تهران خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رای الیوم خبر داد که از منابع سیاسی نزدیک لبنان مطلع شده که فیصل بن فرحان آل سعود وزیر امور خارجه عربستان در اوایل هفته آینده با ارسال پیامی از سوی ملک سلمان بن عبدالعزیز به ابراهیم رئیسی در خصوص توسعه روابط بین دو کشور به تهران سفر خواهد کرد. 

بن فرحان همچنین در این سفر با رئیس جمهور ایران و دیگر مقامات ایرانی دیدار و درباره توسعه روابط دو کشور گفت‌وگو خواهد کرد.

وزیر امور خارجه عربستان روز جمعه در حاشیه نشست وزیران کشورهای بریکس در آفریقای جنوبی با حسین امیرعبداللهیان همتای ایرانی خود دیدار کرد.

وزارت امور خارجه عربستان نیز از طریق حساب کاربری خود در توئیتر اعلام کرد: در این دیدار، راه‌های تقویت روابط دوجانبه در بسیاری از زمینه‌ها و پیگیری مراحل اجرای توافقنامه دو کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

وزارت امور خارجه عربستان افزود: در این دیدار، دو طرف تمایل خود را برای استمرار جلسات مشورتی و بررسی راه‌های همکاری برای دستیابی به چشم اندازهای مثبت بیشتر برای روابط دوجانبه و چندجانبه، به نحوی که در راستای منافع دو کشور باشد، ابراز کردند.»

وزرای خارجه دو کشور در آوریل گذشته در بالاترین سطح بین مقامات تهران و ریاض در ۷ سال گذشته در پکن، پایتخت چین با یکدیگر دیدار کرده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز