خبرگزاری کار ایران

ضرغامی در جمع خبرنگاران:

مدیر حافظیه آزاد شد/ امید است بعد از این در مورد اتفاقات مشابه از مسیرهای بهتر و کم‌هزینه‌تری استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۳۲۶۹

وزیر ‏‏میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از آزادی مدیر حافظیه در استان فارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عزت الله ضرغامی در حاشیه برگزاری هیئت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع بازداشت مدیریت آرامگاه حافظ بعد از پخش ویدیوی اخیر در فضای مجازی گفت: خانم ادهم همکار خوب متخصص کارشناس و مومنه ما امروز صبح بعد از دو شب بازداشت با قید وثیقه آزاد شد و در جلسه دولت درباره این موضوع بحث شد. ارزش‌های خانم ادهم برای ما محرز است.

وی تصریح کرد: هرگونه رفتار مغایر با فرهنگ و اصول اجتماعی مردم ما در جایی صورت بگیرد که با بخش‌های دولتی نسبتی دارد طبق قانون باید در هیئت تخلفات بررسی شود و درباره آن تصمیم گیری شود.

ضرغامی افزود: قاعدتا در مورد مدیر شایسته‌ای که یک هفته قبل مورد تقدیر وزارت خانه و دولت قرار گرفته و در جریان سفرهای نوروزی رکورد همه بازدیدها را جابجا کرد و همچنین در شب‌های احیا اتفاق متفاوتی را سامان داده، به علت یک اتفاق که در عرض چند دقیقه به طول انجامیده، نباید بازداشت صورت می‌گرفت.

وزیر میراث فرهنگی بیان کرد: به نظر می‌رسد رویه ریاست قوه قضاییه و رییس جمهور و رییس مجلس با این بازداشت‌ها متفاوت است و آنها موافق این اقدام نیستند.

وی یادآور شد: ما برای حل این مسئله تلاش زیادی در این مدت کردیم و پیگیری زیادی صورت گرفت. همراهی وزیر کشور، وزیر دادگستری و سایر دیت اندرکاران در این مسیر جای قدردانی دارد.

ضرغامی خاطرنشان کرد: امید است بعد از این در مورد اتفاقات مشابه از مسیرهای بهتر و کم‌هزینه تری استفاده کنیم که دشمن از آن سواستفاده نکند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز