خبرگزاری کار ایران

نظری در تذکر شفاهی:

ضرورت تعیین تکلیف لایحه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و شاغلان فرهنگیان

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۴۵۵

نماینده مردم خمین در مجلس با اشاره به مسائل فرهنگیان و مشکلات عدیده بازنشستگان این قشر تاکید کرد: دولت با پیگیری لازم باید لایحه متناسب‌سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان فرهنگیان را به مجلس ارسال کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا نظری در نشست علنی امروز (دوشنبه ۸ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با فرهنگیان اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که نقش معلمان در فرهنگ عمومی کشور باید برجسته شود، به طوری که معلم به معلمی خود افتخار کند و خانواده وی نیز به معلم او افتخار کنند، همچنین جامعه به این قشر به چشم موجودی مفتخر بنگرد.

نماینده مردم خمین در مجلس یازدهم ادامه داد: چرا بعد از گذشت ۴۴ سال از عمر بابرک انقلاب اسلامی، باید بازنشستگان اکثر سازمان ها، نهادها و بانک های دولتی از تمام امتیازات رفاهی، بیمه و حقوق متناسب شاغلان برخوردار باشند، اما بازنشستگان دیگر دستگاه ها به خصوص آموزش و پرورش از این امتیاز محروم باشند.

وی با یادآوری وضعیت معیشتی بازنشستگان بعد از سال ها خدمت و شرمندگی این قشر در مقابل خانواده گفت: از دولت و مجلس انقلابی انتظار می رود نسبت به مطالبه به حق رهبر معظم و جامعه فرهنگیان و سایر بازنشستگان با پیگیری لایحه متناسب سازی حقوق شاغلان و بازنشستگان فرهنگیان، جامه عمل بپوشاند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز