خبرگزاری کار ایران

با حمایت دادگستری استان ایلام؛

کارخانه نورد ایوان غرب پس از ۲ سال مجدداً راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۶۹۷

مدیر عامل کارخانه نورد ایوان غرب گفت: از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ کارخانه نورد ایوان با پرونده اختلاف سهامداران مواجه شد به طوری که از اواخر سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ کارخانه تعطیل بود و در نهایت با حمایت دادگستری استان ایلام در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ کارخانه مجددا راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، محمد عبدی مدیر عامل کارخانه نورد ایوان غرب درباره حمایت دادگستری استان ایلام از واحد تولیدی نورد ایوان غرب، اظهار کرد: کارخانه نورد ایوان سال ۱۳۸۶ تاسیس و در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید، در این کارخانه انواع میلگرد تولید می‌شود. از سال ۱۳۹۴ تا ۱۴۰۰ کارخانه نورد ایوان با پرونده اختلاف سهامداران مواجه شد و به دلیل اینکه تکلیف پرونده در دادگاه مشخص نشده بود از اواخر سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ کارخانه تعطیل شد.

وی افزود: مدت زمان طولانی برای رفع مشکل کارخانه نورد ایوان غرب صرف شد و در نهایت با حمایت دادگستری استان ایلام در اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ کارخانه مجددا راه اندازی شد.

مدیر عامل کارخانه نورد ایوان غرب بیان کرد: تقاضا دارم قوه قضاییه و مسئولان برای حمایت از تولید دستورالعمل و مصوبه‌ای که قرار است اجرایی شود را به طور شفاف اعلام کنند.

عبدی اظهار کرد: حدود دو ماه اخیر کارخانه نورد ایوان مجدد با مشکلاتی مواجه شد به طوری که با کاهش و توقف تولید روبرو شدیم و تنها مرجعی که می‌توانست این مشکلات را برطرف کند دادگستری استان ایلام بود بنابراین پس از رایزنی‌های متعدد و ملاقات با رئیس دادگستری استان ایلام دستوراتی برای رفع مشکلات به وجود آمده صادر شد.

مدیر عامل کارخانه نورد ایوان غرب در ادامه گفت: مجموعه تولید شمش نیز بهمن ماه به بهره‌برداری می‌رسد که با راه‌اندازی این مجموعه میتوانیم اشتغالزایی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز