خبرگزاری کار ایران

سرگزی مطرح کرد؛

جزئیات درگیری مرزی صبح امروز بین ایران و طالبان در مرز نیمروز/ شرایط مرز آرام گزارش شده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۱۵۵۱

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی گفت: صبح امروز گروهی حامل مواد مخدر به سمت مرزهای ایران در حال حرکت بودند که نیروهای هنگ مرزی کشورمان با آنها درگیر می شوند و در پی آن نیروهای مسلح افغانستانی هم به حمایت از این گروه به سمت نیروهای ما تیراندازی کردند.

به گزارش ایلنا، محمد سرگزی در خصوص تبادل آتش در منطقه ماککی شهرستان کنم ولایت نیمروز میان نیروهای طالبان و مرزبانان  جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: این گونه درگیری‌ها سابقه‌هایی در مدت اخیر و پس از استقرار حکومت طالبان  داشته اما در مورد این درگیری بر اساس اطلاعات کسب شده از مسئولین محلی صبح امروز گروهی حامل مواد مخدر به سمت مرزهای ایران در حال حرکت بودند که نیروهای هنگ مرزی کشورمان با آنها درگیر می شوند و در پی آن نیروهای مسلح افغانستانی هم به حمایت از این گروه به سمت نیروهای ما تیراندازی کردند.

 نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند و نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این درگیری ها چند ساعتی ادامه پیدا کرد و در نهایت ساعتی پیش خاتمه پیدا کرده است و در حال حاضر شرایط مرز در مجاورت استان نیمروز افغانستان آرام گزارش شده است.

وی در خصوص تلفات این درگیری نیز گفت: گزارش دقیقی هنوز از این موضوع در دست نیست اما بر اساس اطلاعات اولیه افرادی در این درگیری که از ساعت حدود ساعت ۹ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۴ ادامه پیدا کرده است مجروح شده‌اند اما در  خصوص هویت این افراد هنوز گزارشی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز