خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در گفت‌وگو با ایلنا:

امسال کار ساخت «حریم تئاتر شهر» تمام می‌شود/ بخش‌های مربوطه در زمان معین کار را تمام نکنند، خودمان اقدام می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۷۲۹

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از اتمام ساخت حریم تئاتر شهر در سال جاری خبر داد.

محمدمهدی اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت اجرایی شدن حریم تئاتر شهر گفت: در خصوص حریم تئاتر شهر باید یک مجوز وزارت گردشگری می‌داد زیرا آن بنا تاریخی بود که من آن را از آقای ضرغامی گرفتم و از ایشان تشکر می‌کنم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: یک توافقی را با شهرداری تهران امضا کردیم برای آن‌که حریم ساخته شود و دوستان‌مان در شهرداری بایستی زودتر زحمت بکشند. 

وی تاکید کرد: کارها آماده است و به همکارانم گفته‌ام اگر در مدتی که تعیین کرده‌ایم بخش‌هایی که باید همکاری کنند، همکاری نکنند خودمان ان‌شاالله اقدام می‌کنیم. ما ان‌شاالله امسال این کار به اتمام خواهیم رساند. 

اسماعیلی در خصوص اغذیه فروشی‌های تشکیل شده حوالی تئاتر شهر بیان کرد: بله، من آنجا را رفته‌ام و دیده‌ام اصلاً درباره بخش حریم تئاتر شهر نشستی با مسئول تئاتر شهر، معاون هنری‌مان و بخش‌های عمرانی وزارتخانه داشته‌ایم کار هم در حال انجام است و الان همه زیرساخت‌ها مهیا است از نظر قانونی ساخت محدوده اشکال داشت و ما آن را حل کردیم و مجوزش را گرفته‌ایم در حال حاضر فقط کار ساختش مانده که ان‌شاالله انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/
سعیده امیدی
سمیرا عالم‌پناه
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز