خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

پیش‌بینی پرتاب ۲ ماهواره در سال جاری/ امیدواریم بتوانیم شگفتی‌ خلق کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۷۰۹

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در سال جاری ۲ پرتاپ ماهواره را پیش‌بینی کرده‌ایم که انشاالله در این زمینه دنبال که ان‌شاالله با کارهایی که از قبل انجام دادیم و ارتباطاتی که داشتیم بتوانیم شگفتی‌هایی خلق کنیم و دستاوردهای بسیار خوبی داشته باشیم و مایه خوشحالی مردم عزیزمان شویم.

محمدرضا قرایی آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که عنوان کرده است برنامه موشکی و فضایی باید بدون وقفه پیش برود، گفت: ما در حوزه فضایی جزء چند کشور برتر دنیا، مخصوصا در پرتاب‌گرها هستیم. ان‌شاالله در این صحنه ما در سال جاری برنامه‌هایی را داریم که بتوانیم پرتاپ‌هایی را داشته باشیم و ماهوارهایی را ان‌شاالله با توانمندی‌های بالا در حوزه‌های مختلف ارسال کنیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: فکر می‌کنم در سال جاری ۲ پرتاپ ماهواره را پیش‌بینی کرده‌ایم که ان‌شاالله با کارهایی که از قبل انجام دادیم و ارتباطاتی که داشتیم و فعالیت‌های که نیروهای توانمند ما در این زمینه دنبال کردند بتوانیم شگفتی‌هایی خلق کنیم و دستاوردهای بسیار خوبی داشته باشیم که مایه خوشحالی مردم عزیزمان شویم.

وی درباره حضورش در اجلاس شانگهای اظهار داشت: برای اولین بار بود که وزیر دفاع ما در جمع در جمع وزرای شانگهای حاضر می‌شد ما با همه کشورها ملاقات جداگانه داشتیم. با بلاروس، با چینی و همه آن‌هایی که آمده بودند یک ملاقات داشتیم.

وزیر دفاع یادآور شد: یک سخنرانی هم در مجمع اصلی داشتیم که مورد توجه همه قرار گرفت و حتی آمدند آن متن را درخواست کردند، و در حین سخنرانی بعضی از کشورهای بزرگ طوری شگفت‌زده شده بودند که تشویق می‌کردند و عنوان می‌کردند که مواضعی که جمهوری اسلامی دارد، چقدر مواضع محکم و حکیمانه‌ای است.

وی تاکید کرد: شاید تنها کشوری بودیم که وضعیت رژیم صهیونیستی را آنجا مشخص کردیم و گفتیم که چه توطئه‌هایی علیه کشورها و امنیت جهانی می‌کنند. درخصوص یکجانبه‌گرایی آمریکایی‌ها هم صحبت شد و مباحث دیگری در ارتباط با حوزه‌های تسلیحاتی، صنعت دفاعی و بخش‌های دیگر صادرات با کشورهای دیگر داشتیم که همگی راهگشا هستند و زمینه‌هایی برای ادامه کارهایی است که ما با این کشورها داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز