خبرگزاری کار ایران

وزیر امور خارجه انتصاب دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی را تبریک گفت

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۰۳۸۰

وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار پیامی، انتصاب علی اکبر احمدیان به نمایندگی مقام معظم رهبری و دبیری شورای‌عالی امنیت ملی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، متن  پیام حسین امیرعبداللهیان به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب آقای دکتر علی اکبر احمدیان

سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به نمایندگی مقام معظم رهبری و دبیری شورایعالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران را که نشان از اعتماد معظم له و ریاست محترم جمهوری، همچنین لیاقت، توانمندی‌ها و تجارب گرانبها و سابقه درخشان جنابعالی در عرصه‌های مختلف دفاع از امنیت ملی ایران اسلامی است، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بدینوسیله ضمن تقدیر از نقش و تلاش‌های ارزشمند جناب آقای شمخانی در دوره عهده داری این مسئولیت خطیر، آمادگی دستگاه دیپلماسی را برای استمرار و تقویت همکاری و هم‌افزایی با دبیرخانه شورایعالی امنیت ملی بمنظور تداوم ایفای نقش مهم آن نهاد در مسیر تحقق منویات مقام معظم رهبری، تأمین منافع و تقویت اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌نمایم.

از درگاه خداوند سبحان موفقیت آن برادر عزیز را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق تدابیر و رهنمودهای حکیمانه رهبر  معظم انقلاب اسلامی در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می نمایم.

حسین امیرعبداللهیان

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز