خبرگزاری کار ایران

فروش تمام وسایل نقلیه توقیفی مربوط به قبل از سال ۱۴۰۰ در پارکینگ‌های مواد مخدر استان هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۵۵۶

رئیس کل دادگستری هرمزگان با اشاره به برگزاری مزایده فروش ۱۶۱ وسیله نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های مواد مخدر استان هرمزگان، گفت: هم اکنون در این پارکینگ‌ها هیچ خودروی توقیفی مربوط به پرونده‌های قبل از سال ۱۴۰۰ وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از فروش ۱۶۱ وسیله نقلیه توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر این استان به ارزش بیش از ۲۷۴ میلیارد ریال خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: مزایده شماره ۶۳ برای فروش وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های مواد مخدر استان هرمزگان با حضور یک هزار و ۲۱۷ نفر شرکت کننده به صورت الکترونیکی برگزار گردید و برندگان آن مشخص شدند.

قهرمانی با اشاره به فروش ۱۶۱ وسیله نقلیه در این مزایده، گفت: مبلغ حاصل از فروش این وسایل نقلیه بیش از ۲۷۴ میلیارد و ۹۳۵ میلیون ریال بوده است.

وی تصریح کرد: تمامی مراحل این مزایده توسط شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر تحت نظارت نماینده دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس برگزار شده است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به تأکیدات ریاست قوه قضاییه، پارکینگ مواد مخدر استان هرمزگان به صورت کامل ساماندهی شده و هم اکنون هیچ وسیله نقلیه توقیفی مربوط به قبل از سال ۱۴۰۰ در این پارکینگ وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز