خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خبر داد:

راه‌اندازی قرارگاه جهادی در مناطق زلزله‌زده هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۰۰۵۰

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به وقوع زلزله غرب استان هرمزگان تاکید کرد: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه‌اندازی شد.

به گزارش ایلنا، سردار زهرایی با اشاره به حادثه زلزله غرب استان هرمزگان گفت: قرارگاه جهادی در این مناطق به منظور خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی راه‌اندازی شد. 

وی با اشاره به تجربه بسیج برای انجام کار قرارگاهی اظهار داشت: به منظور هماهنگی بین دستگاهی و عدم موازی‌کاری و انسجام در خدمت‌رسانی در مناطق زلزله‌زده این مدل رفتاری قرارگاهی در امداد و نجات بسیار موثر است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: این قرارگاه با توجه به میزان نیاز خدمت‌رسانی در دو سطح استانی و منطقه‌ای با حضور گروه‌های جهادی استان هرمزگان و استان‌های بوشهر، فارس، خوزستان، کرمان، یزد، کهگیلویه و بویراحمد سایر ورود خواهند کرد.

به گفته زهرایی، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی غرب استان در شهرستان‌های هرمزگان، بندر خمیر، بندر لنگه و سایر شهرستان‌ها با تمامی امکانات و تجهیزات خود در حال خدمت‌رسانی به هموطنان هستند.

وی با تسلیت به خانواده‌های عزادار و نیز آرزوی سلامتی برای آسیب‌دیدگان این حادثه تصریح کرد: گروه‌های جهادی، بسیج و سپاه تا بازگشت کامل آرامش و فراهم شدن شرایط زندگی در کنار این هموطنان خواهند ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز