خبرگزاری کار ایران

در آستانه سالروز شهید بروجردی:‌

فرمانده کل سپاه با خانواده شهید محمد بروجردی دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۵۳۸

سرلشکر حسین سلامی با حضور در منزل شهید محمد بروجردی با خانواده این شهید والامقام دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در آستانه فرا رسیدن اول خردادماه سالروز شهادت سردار سرافراز شهید محمد بروجردی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده این شهید گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.

سرلشکر سلامی در این دیدار با گرامیداشت یاد ، خاطره و حماسه آفرینی های شهید بروجردی، از این شهید والامقام به عنوان اسطوره و قهرمان واقعی ملت ایران یاد کرد و مجاهدت‌های وی به ویژه در منطقه غرب کشور و کردستان برابر اشرار و ضد انقلاب را الهام‌بخش و شنیدنی برای نسل جوان امروز میهن اسلامی توصیف کرد.

فرمانده کل سپاه همچنین بر ضرورت نگارش و گردآوری خاطرات مسیح کردستان و تدوین در قالب تاریخ شفاهی و انتشار آن برای بهره گیری نسل های امروز و فردای جامعه تاکید کرد.

خانواده شهید بروجردی نیز در این دیدار با تشکر از حضور سرلشکر حسین سلامی و ابراز خرسندی از ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس توسط پاسداران انقلاب و مدافعان کشور به بیان دیدگاهها ، ویژگی ها و فضایل اخلاقی، سوابق مبارزات پیش از انقلاب و خاطراتی از فعالیت ها و اقدامات فداکارانه  این شهید عالیقدر پس از پیروزی انقلاب اسلامی در دفاع از استقلال، امنیت و آرامش کشور پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز