خبرگزاری کار ایران

فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم استقبال ناوگروه ۸۶:

ایران و ایرانی انزوا‌پذیر‌ نیست/ نیروی دریایی عمق راهبردی خود را گسترش داده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۹۴۷۰

امیر دریادار ایرانی گفت: نیروی دریایی ارتش با حضور در دریا عمق راهبردی خود را گسترش داده و با بیش از ۲۱۳ روز دریا‌نوردی فعال در آب‌های آزاد حاضر شده تا ثابت کند ایران و ایرانی انزوا پذیر نیست.

به گزارش ایلنا، مراسم استقبال رسمی از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش با حضور سرلشکر پاسدار محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح و سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش،، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش، سردار دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران، جمعی از مقامات لشکری و کشور و خانواده ناوگروه ۸۶ ارتش در منطقه یکم دریایی بندر عباس برگزار شد.

 امیر دریادار شهرام ایرانی، فرمانده نیروی دریایی ارتش در آیین استقبال رسمی از ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش در منطقه یکم دریایی نیروی دریایی ارتش اظهار داشت: امروز حامل خبری مهم برای مردم عزیزمان هستیم.

وی ادامه داد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در دریا عمق راهبردی خود را گسترش داده و فرزندان ملت ایران در نیروی دریایی ارتش برای اولین بار در تاریخ ایران با به‌کار‌گیری دانش نوین با هدف تامین امنیت دریایی و با بیش از ۲۲۰ روز دریا‌نوردی فعال در آب‌های آزاد حاضر شده تا ثابت کند ایران و ایرانی انزوا‌پذیر نیست .

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: این ناوگروه با کارکنانی از ۲۹ استان با اقتدار مثال زدنی دور دنیا را طی کردند و با دعای خیر شما ملت شریف و با تکیه بر مردم به دستاوردی علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی شدند .

امیر دریادار ایرانی خاطر نشان کرد: فرزندان ملت ایران در نیروی دریای ارتش به عنوان دست بلند نظام  توانستند فرهنگ غنی ایرانی را به دنیا مخابره کنند و بی‌شک نظام تک قطبی جای خود را به نظم چند قطبی داد و جمهوری اسلامی جایگاه خود را در این تغییر نظم حفظ کرده و در این عرصه، پیشرو است و برگی زرین را برای اولین بار در تاریخ ایران و جهان اسلام رقم زد.

وی تاکید کرد: دشمنان بدانند ایران اسلامی هرگز منزوی نخواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز